משפט

ראשים כרותים ונשים מרוטשות: זוועות ה-7 באוקטובר הוצגו באו"ם

לאחר שרוסיה וסין הטילו וטו על גינוי המתקפה מרצועת עזה, שגריר ישראל גלעד ארדן נאם בעצרת הכללית: "זה לא אושוויץ, זה חמאס". לדבריו, המהלך תוכנן היטב על ידי ארגון  הטרור, שתכנן לשחוט אנשים במיטותיהם. תיאורי הזוועה לא נחסכו מנציגי הארגון: "יש גופות שנשרפו והפכו לפחם, צעירות נאנסו עד שהאגן שלהן נשבר"
מערכת ice |  1
ההרס בקיבוץ בארי (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נאם הערב (חמישי) בדיון בעצרת הכללית של הארגון שעסק במלחמת ישראל בחמאס. ארדן תיאר בפני השגרירים חלק מהזוועות שהתחוללו בדרום במתקפת הפתע על יישובי עוטף עזה. "נראה שמבחינתכם צריך להגן על בתי חולים וצוותים רפואיים כל עוד הם לא ישראליים", מחה ארדן על התנהלות הארגון, "הצביעות פה היא מעבר לכל דמיון".
לפני נאומו חילקו חברי המשלחת הישראלית לשגרירים קוד QR עם קישור לתיעודים קשים של ישראלים שנשרפו בחיים. "זה לא אושוויץ", אמר השגריר ארדן על בימת האו"ם, "אלה ישראלים שנאנסו, נשחטו ונשרפו בחיים. זה לא אושוויץ - זה חמאס". לדבריו, המתקפה תוכננה היטב על ידי רוצחים ששחטו אנשים במיטותיהם. "המפלצות של חמאס אנסו נשים וילדים, הצעידו נערות וגופות עירומות שנאנסו ברחובות עזה בעוד ההמון צוחק ומריע. הם עינו תינוקות, ילדים נרצחו לעיני הוריהם והורים מול ילדיהם".
 
דבריו של ארדן מגיעים זמן קצר לאחר שרוסיה וסין הטילו וטו על גינוי פעולות חמאס. ארדן המשיך לתאר את מימדי האסון, לרבות תיאורי מימדי ההרס שנגרם במהלך הטבח. "עברו עשרים יום וישראל עדיין סופרת את מתיה. יש גופות שנשרפו והפכו לחתיכות פחם – כמעט בלתי-אפשרי לזהות אותן. נשים בכל הגילאים - מסבתות ועד ילדות קטנות - נאנסו באכזריות כל כך עד שגופותיהן נמצאו כשהאגן שלהן שבור".
 
בהמשך נאומו הקרין ארדן סרטון שבו נראה מחבל חמאס מנסה לערוף את ראשו של אחד הקורבנות: "ראיתי הרבה קטעים בשבועות האחרונים שייצרבו במוחי לנצח, אבל יש מראה אחד שאני ממשיך לראות כשאני מנסה לישון. בסרטון אפשר לראות אזרח פצוע - מדמם אך חי - שוכב על הרצפה כשמחבל חמאס ברברי חובט שוב ושוב את צווארו של האיש עם מעדר כדי לערוף את ראשו".
אז חשף כי האדם שמופיע בסרטון היה עובד אדמה מתאילנד. "האיש הוא עובד חקלאי מתאילנד. הוא לא ישראלי. הוא לא יהודי. בסך הכול ניסה להתפרנס עבור משפחתו. ישראל לא במלחמה עם בני אדם, אנחנו במלחמה עם מפלצות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשים כרותים
    לילי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שכל החמאס ימותו באותו זוועה כמו שעשו ליהודים
    סגור