בארץ

בהשקעה של 30 מיליון שקלים: המרכז הגאה בתל אביב הוכפל בגודלו

השבוע ייפתח בגן מאיר המרכז הגאה החדש, אשר נבנה על ידי עיריית תל אביב-יפו בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים. גודלו של המרכז החדש כפול בגודלו מהמבנה הקודם והוא מהווה את אחד המרכזים הגאים הגדולים בעולם, כשייחודיותו בכך שהוא מתוקצב ומופעל במלואו על ידי רשות עירונית

מערכת ice | 
המרכז הגאה (צילום עיריית תל אביב)
המרכז הגאה החדש נפתח בגן מאיר במרכז העיר תל אביב. המרכז משרת חברי וחברות הקהילה בכל הגילים ומכל הקשת הלהט"בקית. המרכז החדש, שמשתרע על פני 2,170 מטר, יכלול 4 קומות, 8 חדרי סטודיו ופעילות ואודיטוריום חדיש ומאובזר בעל 180 מקומות ישיבה, אשר ישמש גם כתיאטרון הבית של תיאטרון "המשולש" של המרכז הגאה.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני לא תמים. יש לנו עוד דרך ארוכה עד שכולם מסביב יבינו שעניין של מגדר הוא עניין אישי. עד שיהיה ברור שלכל אחד ולכל אחת מגיע לחיות חיים של שוויון זכויות והזדמנויות". 
כמו כן, במקום אפשר יהיה למצוא סניף מקומי של רשת "קפה עלמה" ומרפסת פתוחה ומרהיבה, אשר תשמש גם לאירועים ותארח אמנים קווירים בדגש על קהל צעיר. המבנה כולו הוא בעל נגישות מלאה, כשגם באודיטוריום הוצבו מסכי כתוביות.
 
המרכז יהיה פתוח 6 ימים בשבוע מהבוקר ועד הלילה ובהמשך יציע הצגות ילדים בשבת בבוקר לילדי השכונה והעיר. אדריכלי הפרויקט, בהובלת גריל אופנהיים אדריכלים, ביקשו לשלב את הטבע העירוני של גן מאיר בבניין החדש ולהקרין את הפעילות שנעשית בתוכו גם אל היושבים במתחם הגן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה