תקשורת ומדיה

לאחר שחרור החטופים - נתניהו שוב מותקף: "אתה אחראי לחטיפתם"

לאחר שרה"מ נתניהו בירך על המבצע הנועז של צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל בו חולצו החטופים פרננדו סימון מרמן ולואיס בר, יריב אופנהיימר תקף אותו בחשבון ה-X וכתב: "גם פעולה נועזת של צה"ל והמשטרה לא תאפשר לך לחמוק מאחריות"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)

רה"מ בנימין נתניהו בירך על המבצע ההירואי והנועז שנערך אתמול בלילה (ראשון) על ידי צה"ל ובו חולצו החטופים פרננדו סימון מרמן בן 60 ולואיס הר בן 70. בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), כתב ראש הממשלה: "פרננדו ולואיס - ברוכים השבים הביתה. אני מצדיע ללוחמינו האמיצים על הפעולה הנועזת שהביאה לשחרורם. רק המשך הלחץ הצבאי, עד לניצחון המוחלט, יביא לשחרור כל חטופינו".

בסוף הציוץ, כתב ראש הממשלה נתניהו לעוקביו: "לא נחמיץ אף הזדמנות להשיבם הביתה". לצד התגובות החיוביות שקיבל רה"מ נתניהו באותו ציוץ, ניתן היה להבחין בתגובה החריפה של העיתונאי יריב אופנהיימר, שידוע כאחד מאנשי התקשורת הבולטים שמסתייגים מאופן התנהלותו של ראש הממשלה.
 



תחת הציוץ של רה"מ נתניהו, הגיב אופנהיימר: "אתה אחראי לחטיפתם. לאסון הנורא של ה-7.1 ולהשארתם של האחרים בשבי. גם פעולה נועזת של צה"ל והמשטרה לא תאפשר לך לחמוק מאחריות".

כאמור, אתמול בלילה חולצו שני החטופים פרננדו סימון מרמן בן 60 ולואיס הר בן 70, אשר הוחזקו במשך ארבעה חודשים בשבי חמאס. מדובר במבצע נועז שבו לקחו חלק צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) באזור רפיח.
השניים נחטפו מקיבוץ ניר יצחק באותה שבת שחורה על ידי מחבלי הנוח'בה והוחזקו בתנאים קשים. דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, בירך על המבצע הנועז: "זה היה לילה מתוח ומרגש מאוד". בנוסף לכך, ציין תא"ל הגרי כי המלאכה להמשך שחרור שאר החטופים בשיאה: "אנחנו נחושים להחזיר אתכם הביתה".

(צילום מסך: @netanyahu)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה