תקשורת ומדיה

"פשיסט, גזען": ח"כ יאסין צורחת על חברי הכנסת, מי חה"כ שהגן עליה?

בדיון שנערך בועדת הכספים בכנסת התפתח עימות חריף בין חה"כ אימאן ח'טיב יאסין לבין חברי הכנסת צבי סוכות ויצחק קרויזר. בהמשך העימות, חה"כ טיבי תקף את חברי הכנסת ממפלגת "הציונות הדתית" ואמר: "ידיהם מגואלות בדם של ה-7 באוקטובר"
מערכת ice | 
אימאן ח'טיב-יאסין (צילום אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)
היום בבוקר (שני) התכנסו חברי ועדת הכספים בדיון על הצעת חוק הנוגעת בתקציב נוסף לשנת 2024. בועדת הכספים, אמרה חה"כ אימאן ח'טיב-יאסין: "הדבר האחרון ששכחתי מהר מהר זה  את השביעי לחודש, מה נתנו האנשים בנגב, מה הקריבו". חה"כ יאסין תקפה את המתנגדים שלה בכנסת ואמרה: "התחלתם להרוס על ימין ועל שמאל, בלי להתחשב בכלום".
חה"כ צבי סוכות תקף את חה"כ יאסין ואמר: "את הכחשת את הזוועות. את אמרת שלא שחטו תינוקות. את אמרת שלא אנסו נשים. את צריכה להתבייש שאת נכנסת לפה ומעלה את הנושא. תתני לאנשים אחרים לייצג את הציבור". בעקבות דברים אלו, חה"כ יאסין ענתה: "אני משרתת את הציבור שלי".
חה"כ יצחק קרויזר תקף אף הוא את חה"כ יאסין ואמר: "כמה לוחמים שנלחמו ונהרגו מהמגזר שלך הלכת לבקר? כמה משפחות שכולות הלכת לבקר? צבועה. אני מוקיע אותך תתביישי!". בתגובה לכך, צעקה חה"כ יאסין לעבר חה"כ קרויזר וקראה לו צבוע, גזען, פשיסט וקראה לו לחזור מדבריו: "שיתנצל עכשיו על הדברים שאמר".
בעקבות העימות החריף שהתפתח בועדת הכספים, חה"כ אחמד טיבי התערב ואמר: "שני אלה שתקפו את אימאן, ידיהם מגואלות בדם של ה-7 באוקטובר". חה"כ סוכות לא נשאר חייב וענה לדבריו של חה"כ טיבי: "אתה תומך טרור, אתם תומכים באויב וכשאנחנו אומרים 'ביחד ננצח', זה אומר לנצח אתכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה