תקשורת ומדיה

מאי גולן תחת מתקפה: "מפקירה אותנו, היצמדי לעובדות"

ראשי רשויות מקומיות בחברה הערבית תקפו את השרה לשיוויון חברתי, לאחר שטענה כי מנעה כספים בעקבות הגעתם "לגורמים עבריינים". המנהיגים המוניצפליים כתבו בזו הלשון: "את אמורה לדעת שמרבית כספי החלטת הממשלה 550 עוברים דרך חברות ממשלתיות, חובה עלייך כשרה במדינה למסור את המידע למשטרת ישראל"
מערכת ice | 
מאי גולן (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
בעקבות התבטאויותיה של השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, על כך שזו מונעת כספים מהחברה הערבית משום שאלה מגיעים "לגורמים עבריינים", פונה היום (חמישי) ועד ראשי הרשויות המקומיות הערביות לשרה במכתב חריף.
"כשרה לשוויון חברתי, האמורה להוביל את המשרד המרכז ומקדם את החלטת הממשלה 550, את אמורה לדעת שמרבית כספי החלטת הממשלה 550 עוברים דרך חברות ממשלתיות, אשכולות או חברות מנהלות של משרדי הממשלה השונים. משכך, את צריכה להפנות אצבע מאשימה כלפי כלל משרדי הממשלה, החברות הממשלתיות והאשכולות האזוריים, ולא כלפינו.
 
"טענת שאת יודעת שחלק מהכספים עוברים לרשויות ומשם לגורמים עבריינים. משכך, חובה עלייך כשרה במדינה למסור את המידע הקיים ברשותך למשטרת ישראל". בנוסף נכתב: "הממשלה בה את חברה לא נקטה שום הליך מיוחד למיגור הפשיעה ואף מסייעת לארגוני הפשיעה כשמקצצת מתקציבי החברה הערבית ומפקירה אותה לידי אותם ארגונים".
 
"גברתי השרה, טלי קורה מבין עינייך והיצמדי לעובדות בבואך ללמוד את החברה הערבית. אנחנו לא ניתן לך להכפיש אותנו על מנת לרצות גורמים פוליטיים בסביבתך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה