תקשורת ומדיה

כיסא ריק? המתמודדים שביטלו עימות בחירות ברגע האחרון

מי המועמדים שלא יגיעו לעימות המכריע בחיפה? עינת קליש רותם מסרה תגיע רק אם יהב יגיע. בורובסקי טרם השיב אם יגיע והאם יונה יהב, המועמד הבולט ישאיר כיסא ריק?
דוד זולדן | 
יונה יהב, עינת קליש-רותם (צילום פלאש 90/ הילל מאיר, אלעד מלכה, ויקיפדיה/ באדיבות סיעת חיים בחיפה)
הערב (שלישי) צפוי להתקיים באוניברסיטת חיפה עימות בחירות בין המועמדים לראשות העיר חיפה. אלה המועמדים שאישרו השתתפותם ואלו הסיבות של המתמודדים שלא יגיעו.
העימות יתקיים באוניברסיטת חיפה (דיבייט) המסורתי בין המועמדים לראשות העיר חיפה. את העימות, מוביל פרופ' איתי בארי, חוקר ומרצה במחלקה למינהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה.
לעימות הוזמנו 12 המועמדים לראשות העיר: יונה יהב, דוד עציוני, עינת קליש, יעקב בורובסקי, קיריל קארטניק, שרית גולן, צביקה ברבי, יצחק בלס, לזר קפלון, אבראהים גאטס, אביהו האן ויוסי שלום.
רוב מכריע של המועמדים אישרו את הגעתם לעימות ונותרו שלושה שלא יגיעו. עינת קליש רותם מסרה כי תגיע רק אם יהב יגיע. בורובסקי טרם השיב אם יגיע. יונה יהב, המועמד המוביל בסקרים, מסר כי אין בכוונתו להגיע.
כך ציין יהב בהודעתו: "לדאבוני, פעילים פוליטיים ומועמדים מתכוונים להפוך זירה מכובדת זו לעימות פוליטי אלים ומשתלח, כפי שחלקם נהגו לאורך מערכת הבחירות. החלטתי לשמור על כבודה של העיר ועל אופייה, ולהימנע מדיון שיהפוך אלים ומפלג".
יהב נחשב לסרבן עימותים מסורתי ובדומה לתפיסת נתניהו בהקשר זה גם הוא בוחר שלא להגיע. בעימות שהתקיים לפני כמה חודשים, יהב לא הגיע לעימות בסוגית אקלים אך גם ראש העיר המכהנת עינת קליש לא הופיעה אז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה