תקשורת ומדיה

שי לי עופרי מציגה הריון ראשון וחושפת: זה הקושי עמו היא מתמודדת

לכבוד יום האישה, התקיים אירוע של הקוסמטיקאית טניה אוהב שלום בראשון לציון. מי שנכחה באירוע הייתה שי לי עופרי, שהציגה הריון ראשון ונראתה קורנת מתמיד ושפכה הכל בנוגע לחתונה, הזמנות ולידה. בנוסף לכך, גם נכחו באירוע כוכבת הישרדות גל רובין ולירון לב

מערכת ice |  1
שי לי עופרי (צילום רובי בנג'מין ואור גפן)
לכבוד יום האישה שיתקיים ב-8 במרץ, היום (ראשון), התקיים אירוע של הקוסמטיקאית טניה אוהב שלום, בראשון-לציון. מי שהגיעו לייצג את המין הנשי לכבוד האירוע המכובד היו שי לי עופרי, בוגרת האח הגדול, אשר הציגה הריון ראשון, ונראתה זוהרת מתמיד.

(צילום: רובי בנג'מין ואור גפן)
עופרי נשאלה באירוע על החתונה שתתקיים עוד שלושה שבועות: "טירוף! וואו, אז כן יש מלא-מלא הכנות, בעיקר בהריון זה לא קל. אני נוהגת לקחת את המצב טוב, בסופו של דבר אנחנו עושים חתונה ואני רוצה שתהיה הכי משמחת בשביל כולם, שיהיה כיף ובעזרת השם עד החתונה שכל החטופים יחזרו זה הכי חשוב. אבל כן, החתונה קרובה, מלא דברים על הראש. לגבי שמלות, אני עושה שבועיים לפני, כי אני מתנפחת מיום ליום אבל חוץ מזה מעולה".
לגבי המוזמנים לחתונה, שי לי ענתה: "אני בטוחה שגם כולכם יודעים, רובם אנחנו פחות בקשר, יש כאלו שכן בקשר. את יודעת, תהיה נוכחות, יהיה האח הגדול פתאום".
עוד נשאלה כוכבת האח הגדול על העזרה שהיא מקבלת בהריון: "יש לי מלא חברות שהן אימהות, יש לי חברות שהולכות להיות אימהות, ויש לי את אימא שלי ואת החמה שלי שאין יותר טוב מזה. לאט-לאט, אי אפשר להיות אימא מושלמת, לומדים בין לבין. אני מטורפת על כל הראש, אני אהיה דאגנית מידי, אני אהיה חייבת לדעת הכול. מגוננת זה השם השני שלי".

 (צילום: רובי בנג'מין ואור גפן)
בנוסף, גם בוגרת תוכנית הישרדות המוכרת גל רובין נכחה, והצטלמה מחובקת עם שי לי עופרי. גל רובין, ושי לי עופרי ידועות בתור נשים חזקות, שלא מפחדות להגיד את אשר על ליבן, הצטלמו ביחד והראו כוח נשי חזק באירוע.
עוד הגיעה לייצג את המין הנשי, היא לירון לב. לב היא שחקנית טלוויזיה בעברה, וביתו של מפיק הקולנוע יורם גלובוס. אביה הפיק כ-50 סרטי קולנוע ישראלים, וכ-250 סרטים אמריקאים.

(רובי בנג'מין ואור גפן)
כזכור, את האירוע ארגנה הקוסמטיקאית טניה אוהב שלום. טניה, נשואה ואמא לשניים, חולקת חלום עם אותן נשים, להמציא "שיקוי קסמים" אשר ישמור על עור הפנים צעיר, מה שלא זר לכוכבות כחלק מטיפוח היופי שלהן. טניה השיקה תכשירים הנותנים מענה לכל סוגי עור הפנים, ועם הטכנולוגיה המתקדמת ושיטות הטיפול המיוחדות שלה, היא מעניקה את הטיפולים החדשניים והטובים ביותר שישמרו על עור הפנים של הנשים צעיר ורענן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערסית מקסימום
    שקד 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וולגרית ודוחה
    סגור