תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד ביידן: "התחיל את חגיגות הרמדאן בתקיעת סכין לנתניהו"

לאחר שנשיא ארה"ב תקף את רה"מ נתניהו וטען בריאיון לערוץ הטלוויזיה MSNBC כי הוא "גורם לישראל יותר נזק מתועלת", ינון מגל מתח ביקורת חריפה על דבריו וכתב ברשת החברתית X: "ביידן התחיל את חגיגות הרמדאן בתקיעת סכין לנתניהו"
מערכת ice |  1
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן תקף את ראש הממשלה בריאיון לחדשות לרשת MSNBC וציין כי נתניהו "גורם לישראל יותר נזק מתועלת", איש התקשורת ומנחה תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, יצא להגנת ראש הממשלה במספר ציוצים ברשת החברתית X. מלבד זאת, תקף מגל את ארגון "אחים לנשק" בשל ציוץ שפורסם ברשת החברתית. 
בריאיון לרשת MSNBC, תקף ביידן את רה"מ נתניהו, לאחר שנשאל אם פעולה ברפיח תהווה קו אדום. בתגובה לאותה שאלה, ענה נשיא ארה"ב: "ישראל לא יכולה להרוג 30,000 פלסטינים נוספים בזמן שהיא רודפת אחרי חמאס. זה מנוגד למה שהיא מייצגת ואני חושב שזו טעות גדולה".
לצד דברים אלו, המשיך ביידן למתוח ביקורת חריפה  על נתניהו: "הוא גורם לישראל יותר נזק מתועלת. יש דרכים אחרות להתמודד עם הטראומה שנגרמה על ידי חמאס". בעקבות דברים חריפים אלו, תקף העיתונאי ינון מגל את ביידן ברשת החברתית X ופרסם שני ציוצים בנושא. "ביידן התחיל את חגיגות הרמדאן בתקיעת סכין לנתניהו". מלבד זאת, צייץ מגל: "ביידן נותן רוח גבית לחמאס". 
(צילום: yinonmagal@)

מגל, אשר מרבה לתקוף את פעילי ארגון "אחים לנשק", תקף היום (ראשון) שוב את החברים הפועלים בו, לאחר ששיתפו ציוץ בו הם תומכים בזהר בלום לראשות העיר רחובות, ונכתב כי "לא מדובר רק בזהות ראש העיר אלא במאבק אמיתי וחשוב בין ליברלים ושמרנים". בתגובה לציוץ של "אחים לנשק", כתב מגל: "העיקר התחייבו שהם לא עוסקים בפוליטיקה כדי לקבל את סעיף 46".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא סכין לנתניהו
    אנגליקה 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא סכין למדינת ישראל
    סגור