תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 פוצץ את השידור החי: "תעופי מפה, חיה בסרט"

ידידיה אפשטיין התפרץ לשידורים של עיתונאית ערוץ הטלוויזיה אל ג'זירה, אשר מזוהה עם דעות פרו פלסטיניות, ואמר לה: "תעופי מפה, את לא משדרת כאן". את הסרטון בו הוא מטיח בכתבת האשמות הוא העלה לחשבון ה-X שלו, וכתב: "עצרתי לאלג'זירה את השידורים"
מערכת ice |  3
ידידיה אפשטיין (צילום צילום מסך מתוך הטוויטר של ידידיה אפשטיין)
על אף הקריאות החוזרות הנשנות לביטול פעילות ערוץ הטלוויזיה אל ג'זירה בישראל בשל דעותיו הפרו-פלסטיניות, הערוץ ממשיך לשדר כרגיל ממרכזי הערים הגדולות בישראל, ותגבר את סיקורו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. אתמול (ראשון) התקיימה הפגנת ענק בירושלים בקריאה לשחרור החטופים, וממנה שידרה גם כתבת ערוץ החדשות הקטארי. נראה שחלק מהמשתתפים בקהל לא קיבלו בהכלה את העובדה שהערוץ ממשיך לשדר בישראל, ואחד מהם החליט לקחת את המושכות לידיים.
כתב חדשות 14, ידידה אפשטיין, התפרץ לשידורי הערוץ בזמן שידור חי ולא אפשר לכתבת להמשיך בעיסוקיה. "תעופי מפה, תעופי מפה. את לא משדרת כאן", תקף אפשטיין את הכתבת. "חיה בסרט שתשדר מכאן", הוסיף. את הסרטון בו הוא מטיח בה את ההאשמות העלה לחשבון שלו ברשת X, וכתב: "עצרתי לאלג'זירה את השידורים היום. ערוץ שמסית נגד ישראל לא ישדר בין הרגלים שלנו".
   
כזכור, בתחילת המלחמה חיים אתגר התעמת עם עובדי אל ג'זירה והטיח בהם האשמות קשות. "אל ג'זירה לא צריכים להיות פה, אל ג'זירה שמדווחים עלינו כרוצחים וחמאס הם הצדיקים לא צריכים להיות פה", הבהיר אתגר. "אתה תתמודד עם השאלות, אתה עיתונאי חכם, אל תברח, חמאס זה גיבורים? זה אומרים בערוץ שלך? החמאס גיבורים? אני שואל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה כל האנשים לתמוך באיש היקר הזה
    האמיתי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה
    סגור
  • 2.
    מלך
    מלך 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מלך
    סגור
  • 1.
    מארגני הפגנות השמאל אינם טובים יותר. (ל"ת)
    גדי 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור