תקשורת ומדיה

מיה דגן נגד נתניהו, שוב: "עבודת השחקן על עצמו ועלינו"

השחקנית והקומיקאית מיה דגן, נכנסה בראש הממשלה נתניהו בעמוד האינסטגרם שלה בעקבות סרטון שיצא שלו לאחרונה, בו הוא עושה חזרה גנרלית לפני נאום: "חבל שהחיים שלנו הם לא חזרה גנרלית"

מערכת ice | 
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
השחקנית מיה דגן לא דופקת חשבון בכל מה שקשור להתנהלות הממשלה ולראש הממשלה, בנימין נתניהו. היום (שלישי), פרסמה השחקנית המוכרת על סרטון שרץ של נתניהו בו הוא עושה חזרה גנרלית לפני נאום. דגן כתבה על דליפת הסרטון: "עבודת השחקן על עצמו. ועלינו".
עוד כתבה דגן בסטורי באינסטגרם: "רק חבל שהחיים שלנו הם לא חזרה גנרלית". עוד הוסיפה דגן מדבקה על הסרטון המדובר: "קלאסה", כהתרסה.
כאמור, זו אינה הפעם הראשונה שהשחקנית האהובה יוצאת כנגד נתניהו או הממשלה. לשחקנית יש בעמוד האינסטגרם למעלה מ-299 אלף עוקבים, שם היא מידי פעם מעלה את דעתה הפוליטית.
רק לפני כמה ימים, פורסם באתר עוד מסר חריף מהשחקנית על הממשלה, בנוגע לפיגוע שהתרחש בבקעה. דגן כתבה בנושא: "ממשלה כושלת שלי, אחרי שהשארתם פה פוגרום, בהחלט מגיעה לכם פגרה. עבדתם מאוד קשה בלהרוס, לחרב ולפלג. מגיע לכם לנוח, גם לנו מגיע לנוח מכם. אז כשאתם בפגרה שלכם, תכניסו ללוז שלכם גם זמן לחשבון נפש. כל פעם שתשתו את השייק פירות שלכם או תאכלו פיצה עם הילדים, תזכרו שיש חטופים במנהרות שאפילו מים אין להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה