תקשורת ומדיה

שינויים במקור ראשון: זה הכתב הפוליטי החדש של העיתון

פרסום ראשון: עמיאל ירחי, הכתב הפוליטי של אתר כיפה, יחליף את עטרה גרמן במשבצת הפוליטית בעיתון מקור ראשון. עורך מקור ראשון אלעד טנא: " עטרה מילאה תפקיד משמעותי בארגון בשנים האחרונות. אנו מודים לה על תקופת עבודה מקצועית וחרוצה ועל היותה חלק משמעותי ממקור ראשון"
יהודה לוינגר | 
עמיאל ירחי מקור ראשון (צילום יוני לאופר)
מינוי חדש במקור ראשון: עמיאל ירחי (שהחל את דרכו באתר ice) ייכנס לתפקיד הכתב הפוליטי, במקומה של עטרה גרמן, שקיבלה פרגונים רבים מעורך העיתון אלעד טנא עם ההודעה על עזיבתה: "תקופת עבודה מקצועית וחרוצה".
עמיאל ירחי, בן 27, נשוי ואב ל-2, תושב ראש צורים, החל את דרכו העיתונאית באתר ice, ולאחר מכן הגיע לאתר כיפה, שם הוא משמש ככתב הפוליטי של האתר בשנתיים האחרונות. בין פרסומיו הבולטים: חוק הכותל של מפלגת ש"ס ודחיית הבחירות לוועדה לבחירת שופטים.
 
עורך מקור ראשון אלעד טנא, מסר כי "ירחי הוא כתב צעיר ונמרץ שעתידו לפניו ואנחנו מאחלים לו בהצלחה. עטרה מילאה תפקיד משמעותי בארגון בשנים האחרונות. אנו מודים לה על תקופת עבודה מקצועית וחרוצה ועל היותה חלק משמעותי ממקור ראשון".
עטרה גרמן מסרה: "אני מודה למקור ראשון על שלוש שנים וחצי של עבודה משותפת. מקור ראשון הינו גוף תקשורת שמצליח להביא רוח ואידאולוגיה עם סיפורים ועיתונות לא מתפשרת. תודה רבה לעורך הראשי אלעד טנא ולעורך הראשי לשעבר חגי סגל שהובילו ומובילים את העיתון במקצועיות ובהוגנות, למנכ"ל דורון ביינהורן על קידום העיתון והאתר ולכלל העורכים, הכתבים ואנשי המערכת. מבחינתי זו הייתה זכות גדולה לעבוד בכלי תקשורת איכותי כזה. הגיעה העת להמשיך למקום הבא״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה