מינויים

מקור ראשון במינוי מפתיע: זה המנכ"ל החדש של העיתון

בעיתון מקור ראשון מצאו מחליף למנכל"ית מוריה שלום שעברה ללשכת הפרסום הממשלתית, וממנה את איש השיווק הסרוג דורון ביינהורן שעבד בעבר גם עם ראש הממשלה בנט
מערכת ice |  2
דורון ביינהורן, מנכ"ל מקור ראשון
במקור ראשון הודיעו היום (שלישי) על מינויו של דורון ביינהורן לתפקיד מנכ"ל מקור ראשון, וזאת לאחר עזיבתה של מוריה שלום לתפקיד מנכ"לית לפ"מ.
ביינהורן נשוי + 5, תושב ראש צורים בגוש עציון, ניהל בשנים האחרונות את משרד הפרסום בראש סרוג מקבוצת בולטון פוטנציאל ואת מחלקת הדיגיטל של הקבוצה. 
דורון ביינהורן אומר לרגל המינוי: "אני שמח להצטרף למשפחת מקור ראשון, יחד עם הצוות המעולה נמשיך לייצר עיתון איכותי ולשקוד על המשך השבחתו והעמקת השפעתו. בד בבד נפעל גם לשכלול הזרוע הדיגיטלית של העיתון, כדי להביא את איכותו וייחודיותו לציבור רחב ככל האפשר".
 
כזכור, בתחילת פברואר, ועדת בחרה במוריה שלום כמנכל"ית לשכת הפרסום הממשלתית. 
בתום דיון משותף ובחינת כלל הפרמטרים, החליטה הוועדה פה אחד להמליץ על מועמדותה של מוריה שלום. הממשלה תצביע על המלצת הוועדה, בה היו חברים גם נציג נציבות שירות המדינה ונציג ציבור, באחת מישיבותיה הקרובות.
שלום שימשה כמנהלת העיתון "מקור ראשון", ויותר מעשור היא משמשת במשרות שונות בתחומי התקשורת בכלל, ובפרט בתחומי ניהול התוכן של גופי תקשורת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מינוי מעולה. שיהיה בהצלחה.
    סוזי 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עלה והצלח.
    סגור
  • 1.
    מקור ראשון
    אליעזר 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוה שתוזיל את העיתון ע"י ביטול גליון מוצ"ש החלק המנופח ביותר ומלא בתוכן לא רלוונטי.
    סגור