מינויים

לפ"מ בחרו במנכל"ית חדשה, החרם על ערוץ 14 יופסק?

מוריה שלום, בעבר מנהלת "מקור ראשון", מונתה למנהלת לשכת הפרסום הממשלתית. לאחר שוועדת האיתור בחרה בה, מינויה יובא לאישור הממשלה
מערכת ice |  3
מוריה שלום (צילום מתוך פייסבוק)
ועדת האיתור לתפקיד מנהל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בחרה במוריה שלום לתפקיד מנהלת לפ"מ הבאה.
הוועדה התכנסה בשבוע שעבר לסדרת ראיונות עם המועמדים השונים, אשר נבחנו על פי קריטריונים מקצועיים, בהם ניסיון ניהולי, אחריות לגיבוש תקציב בהיקפים משמעותיים, גיוס משאבים, נסיון בתחום רכש מדיה ותוכן, יוזמה, חדשנות ועוד.
בתום דיון משותף ובחינת כלל הפרמטרים, החליטה הוועדה פה אחד להמליץ על מועמדותה של מוריה שלום. הממשלה תצביע על המלצת הוועדה, בה היו חברים גם נציג נציבות שירות המדינה ונציג ציבור, באחת מישיבותיה הקרובות.
שלום שימשה כמנהלת העיתון "מקור ראשון", ויותר מעשור היא משמשת במשרות שונות בתחומי התקשורת בכלל, ובפרט בתחומי ניהול התוכן של גופי תקשורת.
 
לא מזמן לפ"מ עלתה לכותרות משום שהיא הגוף שעומד מאחורי הפרסומים השיווקיים של משרדי וגופי הממשלה. מגיש ערוץ 14 העיתונאי ינון מגל, חשף בטוויטר שלו כי בלפ"מ מחרימים את ערוץ 14 ולא מפרסמים בו, עובדה שמשמעותה הפסדים כספיים.
מגל פרסם בטוויטר שלו ציוץ חריף בנושא וכתב, "תגידו, אם סיקור חיובי תמורת הטבות רגולטוריות זה שוחד, אז מה זה סנקציות רגולטוריות בגלל סיקור שלילי? כי מאז שיש ממשלה חדשה לשכת הפרסום הממשלתית לא מפרסמת בערוץ 14! וזה שווה הרבה מאוד כסף.. מישהו חושב לבדוק את זה??"
אחרי הפרסומים של ינון מגל על חרם של לפ"מ על ערוץ 14, חברי האופוזיציה מאי גולן ובצלאל סמוטריץ' פנו למנכ"ל לפ"מ, אוריאל בוסו מש"ס פנה בשאילתא דחופה לשר התרבות והספורט חילי טרופר בנושא.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרם? פשוט אין סיבה לפרסם בערוץ נישה עם 2%-0% רייטינג
    עמית לרנר 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    צריך להשקיע את המשאבים המוגבלים שמגיעים מהקופה הציבורית היכן שנמצאים רוב הצופים. במציאות בה הערוץ מחביא את נתוני האמת שלהם ומסתיר אותם מלפ"מ ומהציבור (בצדק מבחינתם... מהפאדיחה שכמעט איש לא צופה בהם) - אין כל הצדקה לשרוף את הכסף שם.
    סגור
  • זאת אומרת לא לפרסם יותר ב"כאן"? (ל"ת)
    יוני 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מינוי ראוי . בהצלחה רבה (ל"ת)
    עופר 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור