תקשורת ומדיה

יוליה מלינובסקי חטפה מכתבת מקור ראשון: "מבקרת את ההלכה"

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, תקפה את הרב הראשי לישראל, וחטפה אש מהגולשים על בורותה כביכול. כתבת מקור ראשון, עטרה גרמן, הבינה דווקא את כוונתה הנסתרת של חברת הכנסת: "למרות התגובות שנטען שזו בורות, לצערי זה לא המקרה"
מערכת ice |  5
עטרה גרמן יוליה מלינובסקי (צילום נעם רבקין פנטון פלאש 90 טוויטר)
הכתבת הפוליטית של מקור ראשון, עטרה גרמן, תוקפת היום (שישי) את חברת הכנסת מישראל ביתנו, יוליה מלינובסקי, לאחר שזו האחרונה יצאה נגד הרב הראשי לישראל הרב לאו. 
הרב דוד לאו התראיין בסוף השבוע לעיתון "ישראל היום" וזעם על חוק הגיור שמעביר השר לענייני דתות, מתן כהנא. לדבריו, לא הממשלה ולא הכנסת ייקבעו מיהו יהודי: "עם כל הכבוד", אמר הרב הראשי, "גם אם הכנסת תקבע שאדם עם 43 מעלות חום הוא בריא - זה לא נכון, וגם אם יחוקקו חוק שלא צריך מלט כדי להקים בניין, זה לא יקרה. כך גם בגיור: הכנסת היא לא שתכריע מיהו יהודי. יהודי הוא אדם שמקבל עול מצוות ומצטרף לעם היהודי".
 
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, תקפה את הרב לאו ועקצה: "בראיון שנתן הרב הראשי, הרב לאו לישראל היום בסוף השבוע הוא טען שיהודי הוא רק אדם שמקבל על עצמו עול תורה ומצוות. כלומר על פי הרב הנכבד, כל היהודים שלא מקיימים מצוות הם בעצם לא יהודים- טוב לדעת ותודה על ההבהרה, אנחנו כבר נמשיך מכאן".
על הדברים האלה קיבלה חברת הכנסת ביקורות רבות, שלא לכך התכוון הרב לאו אלא רק למי שמגיע להתגייר, ולא למי שכבר נולד כיהודי. על כך השיבה חברת הכנסת: "לכל הצייצנים למינהם - הבנתי מצויין את מה שהוא אמר - לאלו מכם שאינם יודעים, כדי לעבור גיור היום צריך לאמץ אורח חיים חרדי-אורתודוקסי וכשהרב לאו אומר אדם שמקבל על עצמו "עול תורה ומצוות" לזה הוא מתכוון".
הכתבת הפוליטית של מקור ראשון, עטרה גרמן, הבינה את כוונתה הנסתרת של מלינובסקי ויצאה נגדה: "יוליה מלינובסקי מכירה ויודעת את הכוונה של הרב לאו, שכל מי שמתייגר צריך לקבל על עצמו "עול תורה ומצוות". למרות התגובות שנטען שזו בורות, לצערי זה לא המקרה, רק עוד הזדמנות לבקר את הרב הראשי ויותר מזה את דרישות ההלכה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רועה גרמני זה הגזע
    מילנואה זה חיקוי 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזאת היא הגברת מלינואה . ישראל ביתנו? מהגרים אוכלי חינם
    סגור
  • 4.
    הרב דוד לאו, לא טוב לך? אתה מוזמן להגר מפה לחו"ל
    עמיר גדות 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    17 2
    יש ממשלה שמושלת ויש כנסת שמחוקקת. אם משהו פה לא טוב לך, אתה תמיד יכול להתפטר ולהפסיק לחיות על הקופה הציבורית שמממנת את שכרך המנופח. מי אתה בכלל שתבקר את השר כהנא וח"כ מלינובסקי? יאללה, שים גז. ימי שלטון הכפיה שלכם נגמרו.
    סגור
  • 3.
    ח"כ יוליה מלינובסקי: את אלופת האלופות. בראבו!
    סביון כהן 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הפרימיטיבים בהלם... הזיזו להם את הגבינה. הם כבר לא שולטים, לא בפוליטיקה, לא על הפה וחלקם כבר בגיל שלא שולטים גם על הסוגרים. תמשיכי לעשות בית ספר לכולם. את ענקית בין גמדים.
    סגור
  • 2.
    על יוליה כתוב-מה מבין חמור במרק פירות..?
    איגור 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    היא כמו אינסטלטור שמלמד כלכלה באונוברסיטה
    סגור
  • 1.
    על פי התורה
    צביון יהודי 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יהודי הוא מי שאימו יהודיה או גיור על פי ההלכה שזה אומר לקבל עליו תרי״ג מצוות מן התורה , שנבין , האם נשנה את חוקי התורה חלילה ? למי יש הזכות הזאת ? ישר כח לכל מי ששומר אותנו מהתבוללות שתביא עלינו שוב שואה !
    סגור