תקשורת ומדיה

קרן מרציאנו בביקורת חריפה: "כל הדרג המדיני והצבאי צריך ללכת"

המגישה ערכה ראיון עם הוריה של החטופה נועה ארגמני, בו היא התפרקה מולם בדמעות לנוכח השיחה הקשה עימם. בהמשך היא העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, ובו האשימה את האחראים על המחדל, וביקשה וציינה כי הגיעה העת שלהם להתפטר
מערכת ice |  3
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
בחדשות 12 ערכו אמש (ראשון) ראיון עם הוריה של החטופה נועה ארגמני, יעקב וליאורה, אשר חולה במחלה קשה. במהלך הריאיון, מגישת החדשות קרן מרציאנו שוחחה עם ההורים השבורים ולא הצליחה לעצור את הדמעות כשהיא מתפרקת בבכי מולם. יעקב אמר: "אתה רואה שהכל מתרסק, זו הרגשה שהכל מתרסק. עם כל האופטימיות שלי, כולם יודעים מה המצב של החטופים".
כמו כן, מרציאנו העלתה פוסט לחשבון האינטגרם שלה בנוגע לאותו הראיון, ושיתפה בתחושותיה הקשות אשר ליוו אותה: "הבטחתי להם שיהיה קצר. ליאורה בקושי מדברת אבל כל הברה שלה מפלחת את הלב. אני כבר לא מצליחה לשאול עוד ומסיימת את הראיון. המצלמות נכבות ואני פשוט מחבקת אותם".
 
 
בהמשך היא מתחה ביקורת קשה על התנהלות הממשלה והצבא ביחס לאירועי ה-7 באוקטובר, וכתבה בצער כי מבחינתה, הגיע העת של כלל האחראים למחדל ללכת: "לפני זמן קצר ראש אמ"ן התפטר. הראשון ולא האחרון. רה"מ וכל הדרג המדיני והצבאי הבכיר צריכים ללכת. כל מי שהיה שותף למחדל הזה, איזה חג עצוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיוחדת במינה
    גלית 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאית ומגישה נדירה בדורה. רגישה, חדה, לא מתיפייפת. אומרת את הדברים דוגרי. יישר כוח קרן. את מגישה ועיתונאית מספר אחת מבחינתי. ראיון קשה ומרגש. אכן חג עצוב לכל בית ישראל.
    סגור
  • 2.
    שילכו קודם הגנרלים, אחכ היועצים המשפטיים
    ניר 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וראשי מערכת המשפט ורק בסוף הפוליטיקאים. לא מאמינים באנשי כת הטירלול
    סגור
  • 1.
    סוכנת כאוס מבחילה ! (ל"ת)
    אסף 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור