תקשורת ומדיה

ינון מגל יוצא נגד בן גביר: "עשה סיבוב על נתניהו לקול מצהלות השמאל"

לאחר שהקבינט הביטחוני אישר להעניק למחבלי הנוח'בה ביקורים בכלא, החלטה שעוררה מהומה רבה במערכת הפוליטית ומחוצה לה, ינון מגל מסביר מה עומד מאחורי אותו מהלך. ינון מגל: "הכרחי כדי למנוע חקירה בריטית מוטה עם מסקנות שיועברו לבית הדין בהאג"

מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שהקבינט הביטחוני אישר להעניק למחבלי הנוח'בה ביקורים בכלא, החלטה שעוררה סערה רבה במערכת הפוליטית ומחוצה לה, איש התקשורת ינון מגל מיהר להביע את עמדתו בנושא בציוץ שאותו פרסם היום (שישי) ברשת החברתית X
בציוץ כתב מגל כי על אף הביקורת החריפה נגד מקבלי ההחלטות בקבינט הביטחוני, ההחלטה הינה נכונה וצודקת: "הביקור הסמלי אצל הנוחבות הכרחי כדי למנוע חקירה בריטית מוטה עם מסקנות שיועברו לבית הדין בהאג, בזמן שאיום מעצרים מרחף מעל ראשי המדינה והצבא".
בהמשך, ציין מגל בפני עוקביו כי לצד הביקור של שופט ישראלי ושני גורמים נוספים בריטיים אשר ייבחנו כי ישראל עומדת בסטנדרט הבין לאומי:  "אף אחד לא מקל את תנאי המאסר של חלאות האדם האלה. מה שאושר הוא אירוע סמלי (חלקו בוידאו) כדי למנוע נזק גדול".
בסיום הציוץ, התייחס מגל לסערה שנוצרה בשל החלטת הקבינט, אשר לאחרונה מי שמתחו ביקורת חריפה על כך הם השר בן גביר ניקול ראידמן וגיא הוכמן. בציוץ כתב מגל: "אפשר תמיד להיות צודקים עד מחר, אבל רצוי גם להיות חכמים מדי פעם. בן גביר עשה שוב סיבוב על נתניהו לקול מצהלות השמאל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה