תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 13 מרגשת: "עטופה בטלית של סבא רבא שלי מפולין"

בפוסט מרגש ברשת החברתית "אינסטגרם", חשפה נוגה ניר נאמן בפני עוקביה כי בתה חגגה את הגעתה לגיל המצוות בטקס עלייה לתורה. נוגה ניר נאמן: "בטקס הכי שיוויוני ומכבד, כשאמא שלה ואבא שלה לצידה יחד, היא זימרה את התורה והרחיבה לי את הלב"

מערכת ice |  1
נגה ניר נאמן (צילום מסך חדשות 13)
נגה ניר נאמן, כתבת לענייני צרכנות בחדשות 13 ומגישה את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 13, ריגשה לא מעט עוקבים אתמול (מוצ"ש) ברשת החברתית "אינסטגרם". ניר נאמן שיתפה כי בתה אלה, אשר הגיעה לגיל המצוות, חגגה את יום הולדתה בעלייה לתורה. 
בפוסט שפרסמה אתמול (מוצ"ש) ברשת החברתית, כתבה ניר נאמן על טקס בת המצווה של בתה אלה: "היום אלה שלי עלתה לתורה לכבוד בת המצווה שלה. עטופה בטלית של סבא רבא שלי משנת 1903 שעלתה מפולין דרך תלאות מלחמת העולם השנייה עד לארץ האהובה שלי, ארץ ישראל".
 
בהמשך הפוסט, ציינה ניר נאמן כי על אף השוני בין קבוצות שונות באוכלוסייה הישראלית ביהדות, ישנו מקום בדת גם לעליית בנות המצווה לתורה: "בטקס הכי שיוויוני ומכבד, כשאמא שלה ואבא שלה לצידה יחד, היא זימרה את התורה והרחיבה לי את הלב. לכל אחד מאיתנו גוון יהדות משלו אבל המשותף לכולם הוא הגאווה ביהדותנו. מזל טוב ילדה יפה שלי, אני גאה בך הכי שרק אפשר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לעלות לתורה שלא מאמינים בה (ל"ת)
    חי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור