תקשורת ומדיה

מירי רגב פלטה סוד מדיני ב"פטריוטים"? "הגבנו, המסר עבר"

במהלך התוכנית ששודרה בערוץ 14, השרה רגב נשאלה בנוגע לתקיפה האיראנית ואמרה "הגבנו, המסר עבר. העברנו מסר לאיראן, הם יודעים שמדינת ישראל לא פראיירית". האם מדובר בפליטת פה באמירה מכוונת?
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פייסבוק/מירי רגב)
סוכנות הידיעות האיראנית פארס דיווחה במהלך החודש שעבר (אפריל) על שורה של פיצוצים שנשמעו ליד נמל התעופה של איספהאן ובסיס אווירי של צבא איראן.  אמנם שני גורמים ביטחוניים ישראלים אישרו לניו יורק טיימס כי זו הייתה תקיפה ישראלית, אך מצידה של ממשלת ישראל לא יצאה הודעה רשמית בנושא.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב התראיינה אתמול (שבת) בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, בה היא נשאלה בין היתר על התקיפה האיראנית. השרה אמרה: "הגבנו, והמסר עבר. העברנו מסר לאיראן, איראן קיבלה את המסר והם יודעים שמדינת ישראל לא פראיירית".
 
נזכיר כי איראן יצאה במהלך חסר תקדים בליל ה-14 באפריל, אחרי שתקפה לראשונה בתולדותיה ישירות את מדינת ישראל. איראן שיגרה למעשה כמות של כ-300 כטב"מים וטילים לישראל, ולמרות הצהרת הכוונות החד משמעית, הם נחלו כישלון, אחרי ש-99% מהשיגורים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית של ישראל, בשיתוף על חייל האוויר האמריקאי והבריטי.
לא ברור האם אמירתה של רגב הייתה מכוונת וכי מטרתה הייתה להעביר לצד השני אישור רשמי על התקיפה, או אם מדובר בפליטת פה שלא הייתה צריכה להיאמר. בכל זאת, נראה כי כעת המסר עבר בוודאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה