בארץ

צפו: יירוטים מעל הר הבית, עשרות טילים בשמי ישראל

בפעם הראשונה איראן תקפה את ישראל ישירות משטחה במטח שלווה בטילים בליסטיים, כטב"מים וטילי שיוט. מערכות ההגנה האווירית יירטו איומים מעל הר הבית, ילד בן 10 נפצע קשה
מערכת ice |  1
שיגורים מעזה ויירוטים של כיפת ברזל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המתקפה החריגה של טהרן על ישראל, דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר הבוקר (ראשון) בהצהרתו לתקשורת כי ירושלים הצליחה ליירט כ-99% מהאיומים האוויריים על שטחה של הארץ. המתקפה האיראנית על ישראל כללה למעלה מ-300 שיגורים מתימן, איראן, עיראק ולבנון.
מתוך השיגורים נורו כ-100 טילים בליסטיים ו-170 כלי טיס בלתי מאוישים. כמו כן, דווח על פגיעה קלה בבסיס נבטים בדרום. היירוטים המוצלחים שעזרו לעבור את התקיפה המשמעותית הגיעו בזכות יכולות הגנה אוויריות, חיל הים, מודיעין וקואליציה אמריקנית, צרפתית ובריטית. למעלה מ-70 מטרות יורטו על ידי כוחות צבא זר.
במתקפה האיראנית נפצע קשה ילד בדואי ב-10 שפונה לבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם. חובשת מד"א זוהר סרבינצקי סיפרה: "במושב האחורי היה ילד כבן 10 מעורפל הכרה עם פציעה מרסיס בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצגה
    יהודי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופע זיקוקים מרשים! אף לא טיל אחד מאיראן. איפה העיתונות לדווח אמת! או שדמי השתיקה שווים את איבוד הערך העצמי והטלת פחד על אוכלוסיה תמימה שעוד תתעורר. בעז"ה יתברך יכה וינקם באויבינו מבית ומחוץ. ממשפחות הפשע האילומינאטי דרך "השלטון" הבוגדני ועד אחרון הבונים החופשיים שמכרו את נשמתם לשטן.
    סגור