טלוויזיה

פדיחה בחדשות 13: הכתבת נתפסה מקללת בשידור חי

הכתבת ליאור ורוצלבסקי אחזה את המכשיר הסלולרי שלה בידה וסיננה: "כוסעמק ערס", בזמן שהיא עדיין באוויר כשקיבלה ככל הנראה הודעה, המגישה איש שלום מיד ניסתה לתקן את הסיטואציה והשידור עבר אליה. מחדשות 13 נמסר בתגובה: "ליאור הקליטה דיווח למבזקי הלילה ולא היתה מחוברת לשידור, בטעות עברו אליה מבלי שידעה"
מערכת ice |  5
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
במהלך האולפן של חדשות 13 אמש [שבת] בהגשת תמר איש שלום, ליאור ורוצלבסקי הייתה חתומה על רגע מביך למדי, כאשר היא נתפסה מקללת בזעם במהלך השידור החי כשהיא מדווחת מהשטח.
ורוצלבסקי אחזה את המכשיר הסלולרי שלה בידה וסיננה: "כוסעמק ערס", בזמן שהיא עדיין באוויר כשקיבלה ככל הנראה הודעה, איש שלום מיד ניסתה לתקן את הסיטואציה והשידור עבר אליה.
 

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "ליאור הקליטה דיווח למבזקי הלילה ולא היתה מחוברת לשידור, בטעות עברו אליה מבלי שידעה וברגע שהתבררה התקלה ירדו משידור".

קצת לפני כן, לאחר שבתום חיפושים נרחבים אחר רועה הצאן בנימין אחי מאיר, כבן 14, שנעלמו עקבותיו עת שיצא ביום שישי בבוקר לרעות צאן, ולאחר מספר שעות העדר חזר בלעדיו, הוא נמצא מת כאשר ככל הנראה נרצח על ידי מחבלים, ביקורת הוטחה דווקא בחדשות 12 בשל פייק ניוז שהוצג ברשתות החברתיות.




ברשתות החברתיות הוצג כאילו דווח בחדשות 12 כי: "לא כיממה נמצאה גופתו של בנימין נתניהו: הוא נרצח, נגיע לאחראים". אבל ממש לא כך נכתבו הדברים במהלך השידור וצילום המסך לא היה אותנטי.

על פי הודעת חדשות 12: :אזהרת FAKE המופץ בקבוצות וואטסאפ לצערנו בשעות האחרונות מופץ צילום מסך מתוך שידורי חדשות 12 שנערך באופן מגמתי ומעוות את הכיתוב שהופיע בתחתית המסך שבו הובא מידע על הירצחו של הנער בנימין אחימאיר ז"ל. חברת החדשות מגנה זאת".


למרות הכל, הצל לא התכוון להתנצל על הבלבול שנוצר: "טוב מקודם העליתי ומחקתי תמונה שבה מישהו מחק את הנקודותיים בין בנימין ונתניהו אבל גם איך שזה עכשיו לא נראה מקרי ופשוט מביש! אין גבול להסתה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טלנובלה.
    פינחס. 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגזמתם מאוד, בדיווח על נושא ,,כאוב" זה. מזבוב, עשיתם פיל ואף, מחיידק, עשיתם דינוזאור.
    סגור
  • 4.
    חינוך ישראלי
    ישראלי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבת חינוך מחונכת
    סגור
  • 3.
    פה מלוכלך תמיד היה לה!, (ל"ת)
    מולי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    "טעות"
    ברכה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקווה שמשאלתכם לא תסופק. בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו מאחלת לו חיים ארוכים.
    סגור
  • 1.
    הסתה?!?!
    מישהו 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבן אדם כלכך אשם שאי אפשר שלא לשנוא אותו גל בלעדיהם!
    סגור