טלוויזיה

דנה וייס מפתיעה את הצופים: למה הופיעה ככה לחדשות 12?

לאחר שבתכנית הבוקר של רדיו 90 נשאלה: "'מאיפה משקפי הטייסים החדשים של דנה וייס?", וייס ענתה: "הם לא חדשים, אבל לפעמים יש בעיות בעדשות, הרבה זמן לא הרכבתי אותן פשוט. עד היום הייתי עם עדשות. העדשות הן מולטיפוקל, לא נראה לי שזה מעניין מישהו"
מערכת ice |  3
דנה וייס (צילום מסך קשת 12)
מאיפה משקפי הראייה החדשים של דנה ויס? מגישת חדשות 12 עלתה הבוקר [ראשון] לשיחה בהפתעה אצל דרור רפאל וארז קליימן בתכנית הבוקר של תחנת רדיו 90 ושם היא הסבירה מאיפה הגיע הסטייל למשקפיים המדוברות.
שני המגישים אמרו לה: "דנה בוקר טוב, רצינו לאחל לך מזל טוב על המשקפיים החדשים ולהגיד לך שזה פשוט מקסים ויושב עלייך בול. זה דרור וארז בשידור, אנחנו מהרדיו, מאוד אהבנו, הם קראו לזה בוואלה 'מאיפה משקפי הטייסים החדשים של דנה וייס?".
 
וייס ענתה: "הם לא חדשים, אבל לפעמים יש בעיות בעדשות, הרבה זמן לא הרכבתי אותן פשוט. עד היום הייתי עם עדשות. העדשות הן מולטיפוקל, לא נראה לי שזה מעניין מישהו", המגישים אמרו לה: "סליחה, זה הדבר הכי מעניין היום, אנחנו ביום שידורים מיוחד".
 
ברגע זה יסתדר אני אחזור לעדשות, זה יותר נוח. אבל טוב לדעת שיש אופציה כזו. אבל אני כן, החברים קוראים לי לזום, שם זה הכל קרוב אז רואים את הכל", כמובן שהם צחקו ואמרו: "איך התגובות במערכת? איך כולם?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זרמה איתם (ל"ת)
    דנה וייס חמודה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    דרור וארז אתם אלופים בכל בוקר
    אורלי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בכל בוקר
    סגור
  • 1.
    אני! חולה! עליהם!!!! (ל"ת)
    שני 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור