טלוויזיה

עיתונאי חדשות 12 חושף: "מתחיל טיפול, זה לא בושה"

כתב חדשות 12 בדרום ניצן שפירא סיפר על היום הראשון של המלחמה: "זה תמונות שאני לא אשכח בחיים. אתה נכנס לשדרות ורואה כמות כל כך גדולה של גופות ושל מראות שאף אחד לא דמיין שהוא יראה אי פעם. אתה נמצא שם ומסתובב, כל מי שראה את זה בשבעה באוקטובר השתנה לתמיד"
מערכת ice | 
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
אירועי השביעי באוקטובר אמנם התרחשו כבר לפני יותר מחמישה חודשים, אבל כתבי החדשות שסיכנו חייהם כדי לדווח מהיום הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל' עדיין חיים אותה יום יום. ניצן שפירא ואדר גיציס, כתבי הדרום והצפון של חדשות 12, שזכו להוקרה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, התראיינו ל"ארז ואברי" ותיארו את תחושותיהם.
שפירא סיפר על היום הראשון ממש: "זה תמונות שאני לא אשכח בחיים. אתה נכנס לשדרות ורואה כמות כל כך גדולה של גופות ושל מראות שאף אחד לא דמיין שהוא יראה אי פעם. אתה נמצא שם ומסתובב, כל מי שראה את זה בשבעה באוקטובר השתנה לתמיד".

עוד הוא סיפר בראיון החשוף: "אף אחד לא מכין אותך לדבר הזה לא רק כעיתונאי, כבן אדם. לא ידעתי איך לצאת מהעיר, נסעתי ועליתי על האי תנועה, היו מלא גופות ודברים על הכביש, הירי כל הזמן מסביבך. מה דחף אותי להמשיך? הרבה דברים. הייתה חשיבות גדולה מאוד להיכנס לשם כי הייתה תחושה ששדרות נכבשה".
לסיום חשף שפירא: "כן. זה חשוב בלי שום קשר גם לעיתונאים וגם למי ששומע אותנו עכשיו. כל מי שחווה את הדבר הזה, צריך וחשוב לדבר על זה. מי שצריך טיפול פסיכולוגי, זה לא בושה. אני מתחיל עכשיו סוג של טיפול כדי לדבר ולהוציא את הדברים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה