תקשורת ומדיה

דרמה בקבוצת ידיעות אחרונות: המנכ"ל פורש אחרי 30 שנה

שינויים משמעותיים בקבוצת ידיעות אחרונות: מנכ״ל הקבוצה, ציון פרץ, הודיע על פרישתו מהתפקיד בו שימש בארבע השנים האחרונות, אחרי כמעט שלושה עשורים בקבוצה
מערכת ice | 
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה)
שינויים משמעותיים בקבוצת ידיעות אחרונות: מנכ״ל הקבוצה, ציון פרץ, הודיע על פרישתו מהתפקיד. פרץ, בן 58, שימש כמנכ״ל הקבוצה בארבע השנים האחרונות, לאחר שמילא בה שורת תפקידים בכירים במשך קרוב ל-30 שנה. 
פרץ החל את דרכו בקבוצה ברשת המקומונים, משם התקדם לתפקיד משנה למנכ״ל העיתון ידיעות אחרונות. לאחר מכן שימש כמשנה למנכ״ל ערוץ 10 ומשנה למנכ״ל רשת 13, ובשנת 2020 חזר לקבוצת ידיעות אחרונות, כמנכ״ל הקבוצה. 
בשבועות הקרובים יסיים פרץ את תפקידו, ויעבור לכהן כיו״ר חברת בר הפצה, שנמצאת בבעלותו של המנכ"ל והבעלים עידו ברגמן, וקבוצת ידיעות אחרונות. פרץ ימלא את מקומו של אבשלום הרן ז״ל, יו״ר בר הפצה לשעבר וחבר קיבוץ בארי, אשר נרצח בטבח של ה-7 באוקטובר. 
פרץ מסר לאחר פרישתו מהתפקיד כי "ידיעות אחרונות היה לי בית חם במשך עשרות שנים. חוויתי במקום אתגרים רבים, לא מעט הצלחות, אבל בעיקר זכיתי לעבוד לצדם של אנשים מעולים, מוכשרים ומסורים, אשר טובת הקבוצה, טובת החברים וטובת המדינה עומדת לנגד עיניהם תמיד. אני משאיר קבוצה איתנה כלכלית ואני בטוח כי התהליכים שהובלנו בהנהלה בשנים האחרונות יסללו את הדרך לשנים של יציבות וצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה