תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חושף התכתבות דרמטית מרגעי האימה: "המצב קשה מאוד"

אור הלר שיתף את עוקביו ברשת החברתית X, כי ב-7 באוקטובר הוא התכתב עם דוברת אוגדת עזה, אשר סיפרה לו כי מדובר באירוע חמור ביותר: "המצב קשה מאוד". אור הלר: "סרן דורין קופרמן שלחה לי הבוקר את ההתכתבות הראשונה שלנו מבוקר ה7.10"

מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אור הלר, הפרשן והכתב הצבאי בערוץ 13, פרסם מוקדם יותר היום (שני) צילום מתוך התכתבות שערך עם דוברת אוגדת עזה, סרן דורין קופרמן, אשר עמה התכתב באותה שבת שחורה. לדבריי הלר, מדובר בצילום של ההתכתבות הראשונה של השניים, שאותו העבירה סרן קופרמן לכתב הצבאי. 
"דוברת אוגדת עזה, סרן דורין קופרמן, שלחה לי הבוקר את ההתכתבות הראשונה שלנו מבוקר ה-7.10. ועכשיו היא משתחררת מעזה. ואנחנו לא". בתיעוד שחשף הלר ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ניתן להבחין כי הכתב הצבאי ניסה להבין מדוברת אוגדת עזה האם מדובר בתקיפה של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. לאחר שסרן קורין קופרמן, ציינה כי נכון לאותם רגעים לא ידוע מי אחראי לתקיפת יישובי העוטף, היא כתבה להלר כי "המצב קשה מאוד". 
 

כזכור, הכתב הצבאי של ערוץ 13, אור הלר, חשף בחודש שעבר בפני עוקביו ברשת החברתית X  כי הוא מקבל לא מעט הודעות נאצה ואיומים על חייו. בציוץ שפרסם בחודש שעבר, כתב הלר כי אדם בשם אדיר גמליאל, כתב לו מספר הודעות מטרידות במיוחד. בחלק מההודעות שחשף הלר, נכתב:  "הלר, אמא שלך תקבל סרטן. יא בן אדם מסריח, אתה בן אדם מכוער. הלוואי כל המשפחה שלך לא תתעורר מחר, יא בן של סרחון זבל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוחדים ודורשים למחוק את רצועת עזה ולספח נקי לישראל
    לעולם לא עוד 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם מוסרי ידרוש למחוק ולספח את רצועת עזה ולבנון באופן נקי לישראל כדי שיהודים לעולם לא ישחטו מרצועת עזה ולבנון, ושאיראן תוחזר 1000 שנה אחורה כדי שלעולם לא ישרו רקטות לעבר ישראל! איראן השיעית תוקפנית וברור שרוסיה וסין, כמו גם שאר מעצמות המערב, ומדינות האזור ירוויחו אם היא תחזור לתקופת האבן ללא חשמל ולא תהווה איום על שאר העולם . לא למדינה פלסטינית, ראינו בעזה מה קורה כשיש להם מקום בשליטתם. כן לחסל את עזה ולגרש את העזתים לתומכים בהם, כן לגרש את ערביי המחבלים מיהודה ושומרון לתומכים בהם. המערב זרק מיליארדים והאיראנים התחמשו במיליוני דולרים עבור טבח איסלמו-נאצי ביהודים, כאשר ירדן היא המדינה הפלסטינית והקמת מדינה נוספת תפיל את ירדן ותכניס את איראן לירדן, בדיוק כשאיראן נכנסה לעזה, לבנון ותימן.
    סגור