תקשורת ומדיה

yes, RGE וטאבולה בשיתוף פעולה מסקרן: זה מה שיקרה החל מ-2026

RGE וטאבולה ישווקו ויתפעלו את פעילות הפרסום של yes על גבי הפלטפורמות ב-3 השנים הקרובות, ההסכם יכניס לקופת yes עשרות מיליוני שקלים שיושקעו בהפקות מקור ויצירה ישראלית
דסק תקשורת | 
yes, טאבולה, RGE (צילום shutterstock)
חברת yes מודיעה היום (שלישי) כי חתמה עם RGE וטאבולה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו יחלו החברות לשווק ולתפעל את פעילות הפרסום של yes על גבי הפלטפורמות yes+ ו-STING+. ההסכם נחתם ל-3 שנים עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות וצפוי להניב ל-yes הכנסות בגובה של עשרות מיליוני שקלים בשנה בתקופה זו, מה שיאפשר ל-yes להגדיל את ההשקעה בהפקות המקור וביצירה ישראלית.
במסגרת ההסכם תחל החברה להציע פרסום מותאם ללקוחות בטלוויזיה על גבי האינטרנט במהלך 2026. בכך תהפוך yes לחברת הטלוויזיה הרב ערוצית הראשונה בישראל המשיקה מודל פרסום בדומה לשחקניות גלובליות מובילות דוגמת SKY, CANAL+, COMACAST, DIRECTV ונטפליקס.

ירון שגב, מנכ״ל RGE. קרדיט: מיכה לובטון
כחלק מהמהלך yes תוכל להציע ללקוחות +yes ו-STING+ מסלולים מותאמים, כאשר שילוב הפרסום, צפוי להיות מוגבל, נקודתי וייעשה בהדרגה. הפרסום לא יופיע כלל בתכני הילדים, בתכנים בתשלום ובמהלך התכנים המשודרים אלא רק לפני הצפייה בהם, כך שלא תיפגע חוויית הצפייה. מדיניות הפרסום תיקבע על ידי yes, בעוד RGE וטאבולה יובילו את תהליך המכירה והתפעול מול המפרסמים באמצעות פלטפורמות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות.
RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל ואחת מהשחקניות הבולטות בתחום שידורי הטלוויזיה, בעלת ערוץ הספורט על שלל מותגיו (5SPORT, 5PLUS, 5GOLD, 5LIVE, 5STARS ו-,(5SPORT 4K ערוץ הילדים, יויו, לוגי, FOMO, באזז וערוץ דוק, משיקה באמצעות חטיבת הסחר של הקבוצה בניהולו של יניב אופיר, שירות פרסום ממוקד ומותאם אישית בטלוויזיה על גבי האינטרנט, במסגרת שיתוף פעולה חדש עם חברת טאבולה.

אילן סיגל, מנכ״ל yes. קרדיט: רמי זרנגר
השירות החדש של חטיבת הסחר מבית RGE בשילוב ההתמחות הטכנולוגית של חברת טאבולה ייעל את הפרסום בטלוויזיות החכמות, באופן שיהיה מותאם ללקוחות לפי תחומי העניין וההתנהגויות שלהם. בנוסף, השירות החדש גם יסייע לחבר בין המפרסמים לפלטפורמה הייעודית בצורה מיטבית. חטיבת הסחר שלRGE   פועלת מזה 20 שנה ונותנת מענה לקבוצות שמחפשות פעילות סחר מגוונת, הכוללת תוכן שיווקי, חסויות, מרצ'נדייז ונוספים. טאבולה היא מובילה בינלאומית בפרסום מבוסס ביצועים (פרפורמנס) הפורצת את גבולות מנועי החיפוש והרשתות החברתיות ומספקת תוצאות מדידות בקנה מידה רחב.
"שילוב פרסום בפלטפורמות הטלוויזיה האינטרנטיות הפך לסטנדרט עולמי, שכן מדובר באחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר בתחום המדיה", אמר אילן סיגל, מנכ"ל yes. "כחברת הטלוויזיה הגדולה בישראל המשדרת על גבי האינטרנט, אנחנו גאים להיות הראשונים שנכנסים לעולם זה עם פתרון שיאפשר ללקוחות לבחור את המסלול המותאם להם ולהמשיך ליהנות מהתכנים, מהשירות שאין שני לו ומחוויית הצפייה הטובה ביותר".

יניב אופיר, מנכ"ל חטיבת הסחר של RGE (מיכה לובטון)​
ירון שגב, מנכ"ל קבוצת התקשורת RGE אמר כי: "אנחנו גאים להרחיב את פעילות המסחרית שלנו בראשותו של מנכ"ל חטיבת הסחר, יניב אופיר, ולספק ללקוחותינו שירותים איכותיים נוספים. שיתוף הפעולה הייחודי בין RGE לטאבולה מספק למפרסמים פתרון 360 באמצעות כלים חדשנים וממוקדי קהל. אנחנו מודים ל-yes על הבחירה בחטיבה המסחרית של הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה