תקשורת ומדיה
מעיין אדם: "חבורה של אפסים ומוגי לב, תקועים על המושב שלהם"
מגישת הטלוויזיה, שאיבדה את אחותה ב-7 באוקטובר, התפוצצה בשידור חי נגד הממשלה והעומד בראשה. במונולוג כואב היא תקפה את הניתוק, חוסר הרגישות והרצון של חברי הממשלה להישאר בשלטון למרות המחדל הקשה
מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל ב-7 באוקטובר, מתחה ביקורת על התנהלות הממשלה והעומד בראשה בשידור חי. בדבריה, טענה מעיין אדם כי חברי הקואליציה מנותקים, חסרי רגישות ומעוניינים להמשיך בכהונה נוספת על אף מחדל ה-7 באוקטובר שהתרחש במשמרת שלהם.
״חבורה של אפסים חסרי אחריות״.
— yayafink (יאיא פינק) (@yayafink) May 9, 2026
מעיין אדם מתפוצצת על הממשלה הגרועה בתולדות המדינה: pic.twitter.com/tEqrHbeiuC
בהמשך דבריה, התייחסה מגישת הטלוויזיה לכאבן של המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל בשבת השחורה ומעוניינות בהקמת ועדת חקירה ממלכתית. "זה לא מעניין אותם איך אנחנו מרגישים. זה לא מעניין אותם כמה כואב לנו, כמה אנחנו זקוקים לסגירת מעגל, לוודאות ולאיזושהי תשובה ולאיזשהו מחיר שמישהו ישלם על מה שקרה לאנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם.
עוד ב-
כל רצונם הוא להישאר לעוד משמרת, לעוד שכר עם רכב שרד עם כוח ושררה. אתה יודע מה? יש קארמה בעולם, יש בו היגיון ויש בו צדק. העובדה שהוא לא יעבור באחוז חסימה והעובדה שהממשלה הזאת תתחלף... אתם יכולים להקליט אותי, אלף פעמים אמרתי את זה. איתנו הצדק כי הלב שלנו גדול יותר מהאגו שלהם".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
9.היא מתייחסת לעצמה ולחבריה מהאופוזיציההשומר אחי אנוכי? 05/2026/19הגב לתגובה זו0 0שבמו פיהם המסריח גרמו לטבח הנורא. הם נתנו את המוטיבציה והרוח הגבית לחמאס, חיזבאללה, החותים ולאיראנים לתקוף את ישראל. את הרגת את אחותך.סגור
-
8.את לא היחידה אובדן ודעתך לא יותר חשובה מרוב העם אז פשוטרחל 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0סתמיסגור
-
7.המלצה אישיתאור 05/2026/10הגב לתגובה זו3 0מבלי לפגוע..למה שלא תקחי טיפול נפשי..נראית לא בסדר..לגבי הראש..לא בטוחה שיש טיפול מתקן שמוסיף אייקיו.. שם זה נראה אבודסגור
-
6.אתם הבאתם אותנו לסף השמדה. נתניהו הציל אותנו ממנה.מראה שעל הקיר 05/2026/10הגב לתגובה זו6 2אתם סירבתם, אתם הוצאתם כספים, אתם נשבעתם לעולם שאין לנו חיל אוויר ובאמת לא היה, אתם סגרתם חטיבות וטיפחתם את גלי צה״ל. אתם מיניתם את הרצי הלוי, רונן בר וחליוה. אתם. אתם הצרתם את צעדי צה״ל בבג״צ. אתם באמצעות הפצ״רית הפקרתם את חיילי צה״ל לאויב, אתם המתנתם לגופות בירקון. אתם. ונתניהו? הנחיל לכם אכזבה אדירה. מזרח תיכון חדש, כלכלה שלישית בעולם, טבעת האש הוכרעה וכולם חוסלו. איראן פורקה מפרויקט הגרעין. מובילים במדדי האושר, בריאות ותוחלת חיים. ואתם? מלרלרים עצמכם בארס לדעת.סגור
-
5.מה חלקם של סרבני קפלן במחדל?אני רק שאלה 05/2026/10הגב לתגובה זו5 1נתניהו הציג עובדות מפרוטוקולים שמוכיחות את אשמתכם, והוא ממלכתי כשהוא לא חושף את המידע על מה שעוללתם בסרבנותכם לצבא. אני זוכר את אברמוביץ וקושמרוב מסבירים בלהט והתלהבות שאין חיל אוויר וגם לא את שאר החילות.סגור
-
4.אוי, מי שמדבר על תקיעות… כל דבר כשר בעיניה לעוד כותרתמכורה לתשומת לב 05/2026/10הגב לתגובה זו0 0הדרג המדיני אינו יכול להיות אחראי כשהדרג הביצועי חותר תחתיו והדרג המשפטי מכתיב את דרכו והחלטותיו ואפילו חוקיו נפסלים. נטלתם את השלטון בכח מידי הנבחרים הדמוקרטים קחו גם את האחריות לתוצאות מעשיכם.סגור
-
3.דברי הסתה ותו לארמי לוי 05/2026/10הגב לתגובה זו7 1סליחה מעיין זה שאחותך נרצחה על ידי חיות אדם לא אומר שמותר לך הכל. הממשלה נבחרה על ידי העם. העם עדיין תומך בה ונותן בה אמון. מי שאשם במחדל זה השב"כ וצה"ל. נכון שלממשחה יש אחריות אבח ידוע לכל בר בי רב שהמודיעין והשב"כ בגדו במדינה . ואם יש לך טענות תיפני לאדון בר והגאון חליווה שנרדם באילתסגור
-
2.ממאוסה שחררי אותנו נוכלת. (ל"ת)ירדן 05/2026/10הגב לתגובה זו5 1סגור
-
1.מעין אדםמעיין 05/2026/10הגב לתגובה זו6 0מעיין אדם מוציאה את כל הכעס שלה על האנשים הלא נכונים, והיא יודעת מי באמת אשם במחדל הגדול. חבל שהיא יורדת לפסים פוליטייםסגור



