תקשורת ומדיה
40 שנה לסטרדיי נייט לייב: יותר מ-23 מיליון צופים למשדר החגיגי ב-NBC
במשך 3 שעות הופיעו גדולי השחקנים והזמרים בפרק חגיגי. הרייטינג זינק לשיא של 9 שנים, ומספר הצופים עקף את זה של פרק הסיום של פרייזר
הכוכבים הכי גדולים בטלוויזיה, בקולנוע והמוזיקה, הגיעו ביום ראשון בערב למשרד המיוחד של SNL - או בשמה הארוך סטרדיי נייט לייב. המשדר שציין 40 שנה לתכנית המיתולוגית, נמשך 3 שעות, בין 20:00 ל-23:00 שעון ניו יורק, ורשם כמה נתוני שיא עבור רשת NBC.
על פי נתוני מדד הרייטינג האמריקאי נילסן, עולה כי בתכנית צפו 23.1 מיליון צופים עם רייטינג של 7.8% ונתח צפייה של 21% בגילאים 18 עד 49 בין השעות 20:00 ל-23:00. הרייטינג הוא הגבוה ביותר ביותר של NBC בפריים-טיים (לא כולל השידורים שאחרי הסופרבול) מאז פרק הסיום של הסדרה ויל וגרייס בחודש מאי 2006, ואילו מבחינת מספר הצופים מדובר על המספר הגבוה ביותר מאז פרק הסיום של הסדרה פרייזר בחודש מאי 2004.
אגב, מספר הצופים בתכנית המיוחדת של הסטרדיי נייט לייב לא רחוק מזה שקיבל טקס פרסי המוזיקה הגראמי בדיוק שבוע לפני כן ברשת CBS - כ-24.8 מיליון צופים, רייטינג של 8.3% ונתח של 23%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


