תקשורת ומדיה
הפרסום ברדיו עובד? על ההשפעה בין קמפיין ברדיו לרכישת מוצרים או שירותים
אחד התשדירים המוכרים ברדיו הישראלי הוא "הפרסום ברדיו עובד", לעידוד הפרסום ברשתות קול ישראל. סקר של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עבור כנס הרדיו "FM קולטים את העתיד" שיתקיים מחר (יום ג') במרכז הבינתחומי הרצליה, חושף נתונים שלא מתיישבים במיוחד עם אותו סלוגן.
על פי הסקר עולה כי 15.4% מהמאזינים לרדיו רכשו מוצר אחד לפחות בשנה האחרונה, בעקבות פרסום ברדיו, בעוד ש-84.6% לא עשו זאת השנה. מתוך ה-15.4%, 2.% רכשו מוצר אחד, ואילו 7% רכשו 4 פעמים ויותר. מספר המאזינים שרכשו מוצר או שרות בשנה האחרונה בעקבות פרסום ברדיו עומד על 636,700 איש ומספר הרכישות הממוצע לרוכש השנה עומד על 3.58.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.גאוקארטוגראפיה ידועים באיכות ובאמינות. (ל"ת)מינה וקמיל ומנו 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.נער הייתי וגם בגרתימישו 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0ועוד לא פגשתי מישהו שהיה מוכן להודות שקנה משהו בעקבות פרסום. (ואם תשאל את יוצאי בריה"מ, הם יגדילו ויאמרו שבעקבות פרסום הם זרקו מהבית מוצר שכבר קנו קודם לכן)סגור
-
1.הפרסום עובד או לא עובד ברדיו ??!!דני 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0הכל תלוי בתקציב הפרסום אם תפרסם בתקציב של 400K וצפונה יעבוד ( הכל יחסי ) ואם לא ייכשל בכל מקרה בתקציב הזה ניתן לפרסם בכל הרדיו האיזורי וגם באינטרנט או טלווזיה ככה שזה שאלה של כדאיות יעבוד או לא?סגור


