תקשורת ומדיה

עושה את העבודה: 'מאסטר-שף' משחזרת את השיא מיום א', המתחרים מתקשים

תכנית הבישולים של קשת קיבלה 31.5%, מול רסיסי רייטינג אצל המתחרים: 4.9% להשקת 'הטיול הגדול' בערוץ 10 ו-4.1% ל'דה יזראליז' של ירון דקל בערוץ 1
אלכסנדר כץ | 
מאסטר שף (צילום קשת, ערוץ 2)
תכנית ריאליטי הבישולים של קשת, מאסטר שף, רשמה אמש (יום ג') 31.5%, נתון זהה לשיא העונתי – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
'מאסטר' לא סבלה מתחרות ברייטינג מצד 2 הערוצים המתחרים: הפרק הראשון של הטיול הגדול (ערוץ 10) הניב 4.9%, הפרק השלישי בסדרה דה יזראליז (ערוץ 1) של ירון דקל, קיבל 4.1%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 15.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 9.1%. הצינור (ערוץ 10) ניפקה 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 4.6%, ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.2%.
בגזרת החדשות: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 6.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 21.3%, מול 'חדשות 10' עם 9.8% ו'מבט' (ערוץ 1) שהסתפקה ב-3.9%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה