תקשורת ומדיה

'בחדרי חרדים' עושה זאת שוב: האתר טשטש אישה שהופיעה בצילום אילוסטרציה

כשנה לאחר טשטוש תמונות שרות הממשלה החדשה, באתר החרדי הגדול מטשטשים תמונת אילוסטרציה שהופיעה באייטם על הסוהרת שחשודה במעשים פליליים

אלכסנדר כץ |  1
התמונה המטושטשת של הסוהרת, אתמול ב'בחדרי חרדים' (צילום צילום מסך)
הדרת נשים באתר החרדי המוביל: בחדרי חרדים, שעלה כבר בעבר לכותרות בשל גישתו המחמירה בכל הנוגע לצנזור תמונות נשים, עשה זאת שוב. בכתבה שפרסם אתמול על סוהרת החשודה בהעברת מידע לנשים אסירות, צורפה תמונת אילוסטרציה של אסיר וסוהרת, אך פניה של הסוהרת טושטשה.
'בחדרי', שזוכה ל-1.2 מיליון ביקורים שונים בחודש (נכון ליולי 2015, א"כ), והאתרים החרדים האחרים הם פורצי דרך במגזר החרדי השמרני, כאשר הממסד אף ניסה בעבר לנהל נגד אותם אתרים מלחמת חורמה. ולמרות פריצת הדרך הזאת, 'בחדרי' דווקא מוביל קו שמרני מאד בכל הנוגע לפרסום תמונות, אבל גם בדגש שהוא שם על נושאים פנים-חרדיים והסיקור שתמיד יהיה בעין חרדית.


התמונה המסורתית עם השרות המטושטשות. כך זה פורסם ב'בחדרי חרדים'
כבר לפני שנה עורר האתר סערה כאשר בחרו לטשטש את תמונות 3 השרות שהשתתפו בצילום הקבוצתי המסורתי בבית הנשיא, לאחר השבעתה של הממשלה. פניהן של השרות איילת שקד, מירי רגב וגילה גמליאל טושטשו. לפחות האתר לא "הוציא" בכלל את השרות מהתמונה, כפי שעשה העיתון החרדי מיום ליום.
בעקבות אותו פרסום מלפני שנה, מסר בזמנו מו"ל 'בחדרי' מאיר גל כי מדובר ב"אתר החרדי הגדול בעולם - בדגש על חרדי. משכך, הוא אינו מפרסם תמונות נשים בעמוד הבית שלו, בניגוד לאתרים אחרים המתיימרים להיות חרדיים. העיתונות החרדית מעולם לא הכניסה ולעולם לא תכניס תמונות נשים. זכות היסוד של חופש הביטוי לא נעצרת בכניסה לבני ברק".
הקו הזה נשמר גם הפעם, כאשר בשיחה עם אייס מסביר גורם ב'בחדרי חרדים' כי ''אנחנו האתר החרדי הגדול ביותר בעולם. לעיתונות החרדית מעולם לא נכנסו תמונות נשים. העובדה ששאר האתרים המכנים עצמם חרדים בוחרים לנהוג אחרת היא עניין שלהם ושל קהל הגולשים שלהם. אצלנו אישה אינה ויזואל. אנו גאים בחרדיותינו - ולא מתביישים בכך''. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נשמע כמו אוי אוי אוי.
    יהודה 05/2016/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוי אוי אוי... טשטשו תמונה של נשים... ראבאק את מי זה מעניין. שיהיה להם לבריאות.
    סגור