תקשורת ומדיה

קרן אוזן: "מה שהיה רלוונטי לפני שנתיים, כבר לא נכון לי היום"

לאחר שהמתינה במשך שנתיים למינויה ליו"ר הרשות השנייה ואף ניהלה מאבק משפטי, החליטה לבסוף קרן לוותר על התפקיד: "היום ברמה האישית, זה פחות נכון לי". השר הנדל: "בכוונתי להסתייע בקרן אוזן לקידום נושאים שעל הפרק"
שרון טל |  4
קרן אוזן, יועז הנדל, יוליה שמאלוב ברקוביץ' (צילום יחצ, פייסבוק/יועז הנדל, מרכז המרצים לישראל)
אשת התקשורת קרן אוזן שהייתה אמורה להתמנות ליו"ר הרשות השנייה במקום יוליה שמאלוב ברקוביץ', הודיעה לשר התקשורת יועז הנדל כי היא מוותרת על המינוי לתפקיד.
השניים נפגשו היום (ה') לשיחה ידידותית בה הודיעה קרן על החלטתה. בהודעה שהוציא השר הנדל נכתב: "קרן אוזן, שיועדה לתפקיד יו״ר הרשות השניה, הודיעה לי לצערי על החלטתה שלא להתמנות לתפקיד. התרשמתי מקרן עמוקות ובכוונתי להסתייע בה מקצועית במספר נושאים שעל הפרק שבכוונתי לקדם".
קרן אוזן יועדה לתפקיד על ידי וועדת האיתור והייתה אמורה להתמנות לתפקיד כבר ב-2018. היא גם ניהלה קרב משפטי ממושך על מינויה, אך בדרך עמדו שלוש מערכות בחירות לצד שלל אירועים אחרים שעיכבו את המינוי; וקרן כבר החליטה להמשיך הלאה.
בשיחה עם "אייס", סיפרה קרן על ההחלטה: "אני חושבת שזה היה נכון לי לפני שנתיים. היום ברמה האישית זה פחות נכון לי. אני מודה לשר הנדל על הנכונות שלו ועל הרצון שלו, אבל אני כבר התקדמתי הלאה. התרשמתי שהנדל בא לעבוד, ואני בטוחה שהוא יוכל לתת את המענה לאתגרים החדשים שעולם התקשורת מתמודד איתו".
קרן אוזן שימשה במשך למעלה משני עשורים כסמנכ"לית רדיו דרום ונציגת הבעלים של קבוצת הרדיו בבעלות צביקה שלום ויוסי סבן, המחזיקים גם ברדיו גלי ישראל, רדיו חיפה ורדיו תל אביב. ב-2016 בחרה לצאת לדרך חדשה ומאז פנתה לעיסוקים מגוונים בעולם התקשורת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ההפסד הוא שלנו צרכני המדיה, כח נשי איכותי . (ל"ת)
    כרמית 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    קרן מקצועית ביותר ומתאימה ביותר. אבל כרגיל...
    יניב 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפוליטיקה שולטת, עושה טעויות ומפספסת את האנשים הטובים והמקצועיים בדרך. חבל...
    סגור
  • 2.
    סליחה מי זו בכלל
    חחחח 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא מכיר
    סגור
  • 1.
    טוב שיהיה (ל"ת)
    אשת תקשורת... 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור