תקשורת ומדיה

רשת 13 הכריזה על ועדת בריאות; קשת 12 השיקה אירוע יום קודם לכן

הקרב בין הערוצים המסחריים נמשך לא רק בחדשות אלא גם באירועי מדיה. לאחר שרשת הזמינה מובילי דעה לדבר על הנושאים הבוערים בישראל, קשת הכריזה על אירוע דומה, שעולה יום לפני המתחרה. קשת: מדובר בחלק מגאנט האירועים, ללא קשר לגוף כזה או אחר
מערכת ice |  1
יולי אדלשטיין (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
לפני קצת יותר משבועיים הכריזה 'רשת 13' על השקתה של רצועת שידור חדשה SPOTV13 שתשדר ועידות וכנסים הנוגעים בנושאים הבוערים ביותר בישראל. הראשונה שנבחרה לככב בפורמט החדש של הערוץ זוהי "ועידת הבריאות IL"  - במסגרתה ידונו אנשי מפתח מהפוליטיקה וממערכת הבריאות בנושא משבר הקורונה.
הכותרת ברשת 13 הצהירה בהתלהבות "ועידת הבריאות הראשונה מסוגה יוצאת לדרך" ואף מיהרה לפרסם את שמות המשתתפים בוועידה, ביניהם ניתן למצוא את נשיא המדינה רובי ריבלין, שר הבריאות יולי אדלשטיין, יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא-ביטון ועוד שלל מקבלי החלטות בולטים בישראל. נקבע כי ועידת הבריאות IL הראשונה מסוגה של ערוץ 13 תשודר ביום חמישי ה-5/11, והציפייה הלכה וגדלה ככל שתאריך שידור הבכורה הלך והתקרב.
בקשת ככל הנראה התבוננו במתרחש בצידו השני של הכביש והחליטו שלא רק להגיב למתחרה שלה  - אלא גם להקדים אותה יום לפני ולהזמין נציגים בכירים משלה. לשם כך, השיקה קשת 12 ועידת בריאות משלה: "ועידת הבריאות של ישראל" שמשודרת היום (רביעי), יום לפני שידור הבכורה של רשת 13. 
פגיון חד ומושחז בלב של המתחרה? או שמא ניסיון גס ובולט מדי? מקשת נמסר כי מדובר באירוע ויוזמה שלהם שתוכנן מראש, והוא חלק משורת ועידות ואירועים שמתוכננים מראש בלי כל קשר לגוף כזה או אחר.
תגיות בריאות | קשת | רשת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המאבק של קשת
    עוקב קבוע 11/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המאבק של קשת מאבק בזוי מאין כמותו.. לא מספיק שהרייטינג מוטה בצורה גסה לקשת גם כשהנתונים לא נכונים הם מנסים להתחקות אחרי רשת בניסיון להקריס אותם בכל צורה. שידעו לתת קצת קרדיט לעמיתהם כשהם מביאים לרעיונות טובים. דבר דומה הם עשו שגנבו את פינת השאלות מהתוכנית של אלמוג בוקר לתוכנית שלוש
    סגור