תקשורת ומדיה

לטובת המאבק בפדופיליה: השימוש החדש לסרטון המלחמה בקורונה

המסר ״גם אני רוצה לדעת״ אומץ גם על ידי עמותת מצו"ף הנלחמת בפדופיליה ומבקשת להכיר מאגר לאומי לאיתורם. היו"ר אלירן מלכי: "הקמפיין חשוב לציבור ומייצג את הבעיה אך לא רק בעולם מוכה קורונה". צפו
כפיר אדר | 
הפרסומת של מצוף (צילום טוויטר מצוף)
עמותת מצו״ף חוטפת את הפרסומת של לשכת הפרסום הממשלתית סביב ההדבקה בקורונה שמקדם פיקוד העורף. המסר ״גם אני רוצה לדעת״ נחטף לטובת הזירה של המאבק בפדופיליה בישראל והמאגר הארצי שמובילה העמותה, שדורשת לדעת מי הפדופילים הגרים בסביבה... האם הממשלה תצטרף למאבק?
מהעמותה נמסר בפייסבוק עם הפצת הסרטון: "בישראל יש כ-140,000 פדופילים. בכל שנה נפגעים מינית עשרות אלפי ילדים. עם כל כך הרבה פדופילים מסביב, לא הייתם רוצים לדעת? מאגר פדופילים ציבורי - עכשיו!".
יו"ר עמותת מצו"ף אלירן מלכי אמר ל-ice: "לא ייתכן שהאמת תמשיך להיות נסתרת מפניו של הציבור ולא מטופלת על ידי מקבלי ההחלטות. ממש כמו שצריך לדעת עם לפלוני אלמוני יש קורונה וצריך להתגונן מפניו - כך גם הדבר לגבי פדופילים. הרוב הגדול של חולי הקורונה מצליחים להתרפא מהמחלה, ילדים שנפגעו מינית לעולם לא מחלימים. בישראל ישנם כ-140 אלף פדופילים והשלטונות נכשלים בטיפול בסוגיה".
עוד הוסיף: "הקמפיין חשוב לציבור ומייצג את הבעיה אך לא רק בעולם מוכה קורונה. אנחנו רוצים לדעת, אנחנו רוצים להגן על הילדים - אז חטפנו את הקמפיין. מי ייתן ומקבלי ההחלטות יפתחו את העיניים ויתעוררו לטובת כולנו. הגיע העת למאגר פדופילים ציבורי ולטיפול במגיפה הפדופיליה המכה בחברה הישראלית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה