תקשורת ומדיה

מה גרם לטיקטוק העולמית לפרסם מחקר על קשת 12?

ענקית המדיה החברתית העלתה באתר הבינלאומי שלה את אתגר "בית ספר למוסיקה" של הערוץ הישראלי כמקרה בוחן לרשתות טלוויזיה וגופי תוכן מסביב לעולם. טיקטוק גם קבעה כי מדובר בערוץ המוביל בישראל, מה ברשת חושבים על כך?
כפיר אדר |  2
קשת 12 (צילום יח"צ)
בימים האחרונים, ענקית המדיה החברתית טיקטוק העלתה לאתר הבינלאומי שלה את אתגר "בית ספר למוסיקה" של ערוץ קשת 12 כ'קייס סטאדי' לרשתות טלוויזיה וגופי תוכן מסביב לעולם. טיקטוק ציינה שקשת 12 הוא הערוץ המוביל בישראל, אשר נהנה מרייטינג גבוה, ובמקביל מחפש דרכים ליצור חוויות אינטראקטיביות עבור צופיו.
התכנית "בית ספר למוסיקה" היוותה הזדמנות טובה לקשת לשתף פעולה עם טיק טוק ולייצר חווית "מסך שני" לפרקים על המסך. קשת וטיק טוק חברו להשקת אתגר ריקוד רשמי למותג הטלוויזיה, תחת ההאשטג #MusicSchool.
האתגר הוזנק עם שישה יוצרי תוכן פופולריים שהדגימו את מהלכי הריקוד על רקע מקצב מקורי, שהופק עם סאונד המזוהה עם התכנית. כדי לתמרץ את השתתפות המשתמשים של טיק טוק באתגר, קשת הציגה סרטונים נבחרים במעברונים ששודרו בערוץ והפנו לאפליקציה.
במהלך תקופת הקמפיין לאתגר, נצברו 40 מיליון צפיות בסרטונים, 27 אלף סרטונים נוצרו על ידי משתמשים, שיעור המעורבות עמד על 7% ו-20 אלף עוקבים חדשים נוספו לחשבון של התכנית בטיק טוק. האתגר המשיך להתפתח בטיק טוק זמן רב לאחר סיום הקמפיין, וצבר למעלה מ-500 מיליון צפיות בסך הכל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עולם משוגע אממ תקראו למה
    ממ 11/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט העולם הולך לאבדון אנשים השתגעו עם כול התיקוק והסטורי אי אפשר לחיות ככה כולם חיים במסך לא במציאות תצאו קצת תיראו איזה עולם יפה ישלנו
    סגור
  • 1.
    ברוך הבא טיקטוק
    אמיר 11/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל ופייסבוק, צפו פגיעה. להתראות ארטיוואלה, בהצלחה עם ביטוח לאומי
    סגור