תקשורת ומדיה

מה גורם לחברה פיננסית להקים תחנת רדיו בעבודה?

מימון ישיר החליטה להקים במשרדיה תחנת רדיו לעובדי החברה, במטרה להגביר מעורבות חברתית בתוך הארגון, הגברת תחושת המחוברות ושמירה על קשר גם מרחוק
שרון טל | 
רדיו (צילום Pexels)
חברת מימון ישיר תקים במשרדי החברה תחנת רדיו פנימית עבור עובדי החברה. המטרה ליצור אמצעי בלתי פורמלי אליו יוכלו העובדים להתחבר בכל רגע ולפי תחושתם. התחנה החדשה תשדר שידורים חיים במשך 5 ימים בין השעות 9:00 – 16:30. לוח השידורים יעסוק בתכנים עבור עובדיה כמו תכנית בוקר עם מגוון פינות וראיונות של עובדים ומנהלים, מצעד השירים של העובדים, רצועות תוכן מקצועיות שיופקו ע"י העובדים, תחרויות, פרסים ומתנות.
הרעיון עלה בצוות חשיבה אותו יזמו מנהלים בחברה המובילים את המיזם: שחף לוין, שחר עזריה וטלי גזית אל בחר. המטרה לדבריהם היא להעניק לעובד את החוויה הארגונית גם כשהוא עובד מהבית, זאת לצד מעורבות גבוהה של העובדים, שייקחו חלק פעיל בתוכניות הרדיו וישפיעו על מה שיושמע בתחנה. בימים אלה נבנה האולפן החדש במוקד המכירות של החברה ואליו מחפשים מנהל תחנת רדיו ועובדים נוספים מתוך החברה שיתפעלו את התחנה. 
מנכ"ל החברה ערן וולף: "יצירת החיבור והחוויה הפנים ארגונית בימים כאלה היא מאוד מאתגרת. הקורונה הובילה אותנו לאתגרים בכל הנוגע לשמירה על קשר ועל מחוברות העובדים לארגון וגם אחד אל השני ומתוך כך אנו תמיד חושבים גם במצבים שאנחנו מרוחקים איך אפשר לאחד בין כולם ועדיין להרגיש שייכות למקום העבודה. החלטנו להשקיע בו ככלי שיסייע  לעובדים לחדש את הקשר שנקטע עם הקורונה וגם לייצר חוויה ייחודית מעצימה, מפתחת למידה ומאפשרת לעובדים להיות משמעותיים במקום העבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה