תקשורת ומדיה

אביב גפן מתראיין לראשונה לתקשורת דתית "חולם להאמין באלוהים"

לאחר שהתקרב בתקופה האחרונה למגזר החרדי לאחר הריאיון עם דנה ויס והדואט שהוציא עם אברהם פריד, אביב גפן מתראיין לראשונה לתקשורת דתית-מגזרית במה שנראה כחיבור מחדש לקהל שמזוהה עם מפעל ההתנחלויות
יהודה לוינגר | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/מרים אלסטר)
הזמר אביב גפן מתקרב בתקופה האחרונה לקהל החרדי והדתי. חצי שנה מאז שהתראיין לדנה ויס ב-"חדשות סוף השבוע" שם חשף שלמד להכיר את המורכבות עם החרדים, מתראיין היוצר שמחשיב את עצמו אתאיסט לראשונה לתקשורת דתית - תקשורת המזוהה עם מפעל ההתנחלויות שגפן היה ממתנגדיו הבולטים במהלך השנים.
הריאיון באתר "סרוגים" מגיע לאחר שגפן הוציא דואט יחד עם הזמר החסידי אברהם פריד, שאף עלה במהלך הריאיון לשיחה משותפת. פריד גם התייחס לביקורת שקיבל במגזר החרדי על שיתוף הפעולה עם הזמר החילוני: "ידענו שיהיו גם כאלה שלא יהיו מבסוטים מזה, אבל זה חלק מהצעד האמיץ שצריך לקחת. אנחנו רוצים להביא אור, אחדות ואהבה אחד לשני".
גפן עצמו התייחס להיותו אתאיסט אל מול המגזר הדתי והחרדי ואמר: "החלום הגדול שלי, זה להרגיש שיש אלוהים. אבל אני לא שקרן. יש הרבה אנשים שיגידו שהם מאמינים באלוהים אבל יאכלו שרימפס בהיחבא, אני לא כזה. אני אתאיסט, אני עוד לא הרגשתי את אלוהים, אבל אני מעוניין".
לדבריו, גם אם הוא נגד ההתנחלויות הוא הופיע בעבר שם ולדבריו יופיע בכל מקום שהוא יוזמן אליו ויסכימו להקשיב לו. האם הוא בדרך לפוליטיקה? "אם היה לי כוח וזמן הייתי זונח את המוזיקה שלי ורץ להיות שר החינוך, כי הכול מתחיל כאן בחינוך", אמר גפן והוסיף, "אני יודע איך מחנכים גם בעולם הדתי וגם בעולם החילוני".

צילום באדיבות אתר סרוגים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה