תקשורת ומדיה

מנכ"ל התאגיד: "גאולה אבן לא תעסוק בפוליטיקה, אבל תמשיך בתפקידה"

למה בתאגיד השידור אין תכניות ריאליטי, ולמה הם רדפו אחרי רביב דרוקר? מנכ"ל תאגיד כאן התייחס לסיכום שנת 2020 בערוץ וגם על ההחלטה להשאיר את גאולה אבן כמגישת חדשות בלי שתעסוק בפוליטיקה בכלל
יהודה לוינגר |  6
גאולה אבן, מגישת מהדורת 'כאן' (צילום רפי דלויה)
אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד כאן, מסכם שנה ומתייחס לפרשיות שעברו על הטלוויזיה הציבורית השנה, וגם לגבי המשך העסקתה של גאולה אבן כמגישת תכנית אקטואליה, בעקבות היותה רעייתו של גדעון סער שרץ לראשות הממשלה. מנכ"ל התאגיד התייחס לדברים בראיון היום (חמישי) באתר "הארץ" לענת ג'ורג'י.
על התכניות בתאגיד השידור, אמר קובלנץ כי הם לא מסתכלים על הרייטינג אלא על בחירת הקהל ברשתות. כך, על הסדרה "חזרות" שכבשה את הרשת, שחשב שזאת סדרה חביבה אך לא האמין "שהיא תתפוצץ ככה". לסדרה הוקצה סכום של 6 מיליון שקל, ובעקבות הצלחת הסדרה בקרב המבקרים והקהל היא תזכה גם לעונה נוספת.
קובלנץ גם מתייחס להצלחת הסדרה "קופה ראשית" שקיבלה אמנם 2-3% רייטינג, אבל לדבריו בעולם הדיגיטל יש צפיות בכמות המשתווה ל-30%. לדבריו, בתאגיד, בשונה מהערוצים המתחרים, לא ישדרו תכניות ריאליטי שיש בהן הדחות ובחירות של הקהל וכי הוא מתנגד לתכניות מהסוג של "בידור נחות".
על כמות התחקירים בערוץ, כמות נמוכה משמעותית מערוצים אחרים, אומר קובלנץ כי אכן יש מקום לשיפור וזו הסיבה שהם רדפו אחרי רביב דרוקר, שלבסוף החליט להאריך את חוזהו ברשת 13. בנוסף הוא חשף כי בתאגיד עמלים על תחקירים מאוד משמעותיים "שעומדים לייצר פה הד גדול".
על פרשת גאולה אבן והמשך הגשתה תכנית אקטואליה, בהיותה אשתו של גדעון סער שרץ לראשות הממשלה, אמר קובלנץ כי הוא לא חושב שהמצב כיום מייצר מניעות שאבן תמשיך להגיש חדשות, אך ברוך שי - ראש חטיבת החדשות בערוץ - החליט כי אבן לא תעסוק לא רק בגדעון סער ומתחריו אלא בכלל בפוליטיקה: "ברגע שידוע לכולם שיש בינה ובין סער מערכת יחסים סדורה, זה בסדר גמור שהיא תמשיך לעבוד כי זה ברור לכולם".
עם זאת, בכירים בתאגיד עדיין בוחנים את הנושא מקרוב. ועדת האתיקה של הערוץ החליטה להשאיר את גאולה אבן בתפקיד ולהמשיך לעקוב, במיוחד באייטמים שיכולים להוות בעיה מצד ניגוד העניינים שלה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גאולה לא יכולה להמשיך בתאגיד באותו תפקיד
    גיא 01/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ניגוד עניינים משווע! מנסים לרבע את המעגל ללא הצלחה. מקסימום יכולה להגיש תוכנית תרבות או ספורט.
    סגור
  • 5.
    מתי משפחת הפשע יבינו ששרה הפרה המשוגעת
    שפל שלא היה כמותו 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכה לסתום תתחת שלה וללכת על קצות האצבעות?!... מתי הם יבינו שהילד חארות שהם גידלו צריך לא להישמע ולא להיראות?! מתי?!.. חלאות אדם שהשטן לא ברא! הם הרסו כל נורמה כל אתיקה והביאו לורבן על התנהלות ממלכתית. מתנהגים כמו ספינת פיראטים של שודדי ים!
    סגור
  • 4.
    הכל קשור בפוליטיקה...
    מיכאל 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כאן ניגוד אינטרסים גלוי ועצום. עליה לפרוש משידור כלל עד לאחר בחירות.
    סגור
  • 3.
    גאולה אבן
    אורה 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחיתות וניגוד עניינים. הכנסת פוליטיקה לתכנית לא בדלת האחורית אלא ישר בפרצוף שמישהו יתלונן על האתיקה ..
    סגור
  • 2.
    מנכ"ל התאגיד
    נאוה 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך לא הרי ברור שהיא תמשיך הרי מנכל התאגיד חייב לסער שמינה אותו לתפקיד!
    סגור
  • 1.
    עזר כנגדו
    Esti 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם לטיסה מלכת ספרד דהיום התפטרה מיד מתפקידה ככתבת בכירה ומוערכת בטלוויזיה הספרדית . כצופה נלהבת שלה זוכרת בבירור את המסיבה הקטנה שערכו לה במערכת.
    סגור