תקשורת ומדיה

צפו: איך יפה בן דוד מגיבה לרן ארז שכינה אותה "דובי לא רוצה"?

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הסכים לבקשת ראש הממשלה נתניהו להארכת שנת הלימודים גם לחודש יולי, אך נתקבל בסירובה העיקש של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ואמר עליה: "לא טוב כל הזמן להיות דובי לא רוצה". איך בן דוד הגיבה?
יהודה לוינגר |  10
רן ארז יפה בן דוד (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
המאבק על פתיחת הלימודים. מזכ"לית הסתדרות המורים הסבירה הערב (שני) באולפני "תכנית חיסכון" את התנגדותה להארכת שנת הלימודים מעבר ליוני, וזאת אל מול עמדתו של יו"ר ארגון המורים רן ארז.
כזכור, ראש הממשלה נתניהו הודיע אתמול בערב על פתיחה מדורגת של מערכת החינוך וגיבוש מתווה להארכת שנת הלימודים עד לסוף חודש יולי. את ההצרה נשא נתניהו יחד עם ארז.
יו"ר ארגון המורים הסביר שהמורים לא יוכרחו לעבוד מעבר לחודש יוני, אלא מי שיעבוד - יתוגמל על כך: "אין לי ספק שראש הממשלה ושר האוצר יעשו מאמץ כי מדובר פה במתנה מאוד גדולה שנותנים לתלמידים, להורים ולמורים שנמצאים גם הם במצב כלכלי לא הכי סביר", אמר ארז בריאיון ברדיו 103. 
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, התנגדה להארכת שנת הלימודים מעבר לחודש יוני, גם אם המורים שיעבדו בחודש יולי יתוגמלו על כך. ארז הגיב על כך בתכנית "שש עם עודד בן עמי" ואמר: "לא טוב כל הזמן להיות 'דובי לא רוצה'", צפו בתגובתה של בן דוד:

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לא ראיתי ולא שמעתי תגובה בכלל... (ל"ת)
    קורא 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אדון ארז, תתנצל!!!!
    מורה ביסודי 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמורה פרטית לאנגלית לתלמידי חטב אני שומעת כמה המורות שלכם 'עובדות קשה'. לא פלא, התלמידים מגיעים אליי ללמוד!!! אבל, אנחנו, מורות היסודי, ממש אימהות לשעת חירום של התלמידים שלנו!!! אמהות שג'ינגלו בין הילדים שלנו לזומים!!!! תאריך למורות החטב אם בא לך, אבל אל תזלזל בלביאה שמייצגת אותנו!!!! מורי חטב - יש לכם במה לקנא!!! יפה, תודה!!!
    סגור
  • 8.
    יפה בן דוד תותחית
    דנה 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יפה דואגת לזכויות המורה ,היא צודקת כל הזמן מסתכלים על החופשים שלנו זה שזה בהסכם קיבוצי וחוקי, יש כאן מורה שלא עבד קשה בזום ובכלל? חוצפה . רן ארז יורד לרמות נמוכות ומכנה אותה "דובי" הוא זקן טרמח שמזמן היה צריך לפרוש לפנסיה . יפה תמשיכי כך לשמור על זכותיות המורים , כולם מאחורייך !!!
    סגור
  • 7.
    וקרן מרציאנו בושה וחרפה!
    לא מתאים לדבר כך! 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יפה בן דוד צודקת! מנכים למורים מהמשכורת עבור החופשים! הם לא מקבלים זאת בחינם! ועם כל השנה המטורללץ הזאת מגיע להם לנוח ולא לעבוד כשהילדים שלהם בבית! רדו להם כבר מהוריד ושכל הורה יגדל את הבן שלו!! קרן מרציאנו וחברותיה- במקום לנדב את המורים תתרמי את ממשכורת העתק שלך! נמאסתם!! במקום מיחות הערכה ותודה למורים דורשים עוד ועוד!!
    סגור
  • 6.
    הלצה
    מירי 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דומה לגבר
    סגור
  • 5.
    הזוי
    ריטה 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת דובי כל היום בולסת. ובאה להשמיע שטויות במיץ עגבניות
    סגור
  • 4.
    קרן מרציאנו ודומותיה
    רונית בכר 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היגיע הזמן שקרן מרציאנו ודומותיה שמרוויחות משכורות עתק ועובדות אולי.. את אותו מספר השעות שעובדת מורה ואולי פחות ,תפסקנה להטיף מוסר למורים ולמורות ולדחוק בהם לקצר חופשות,להוסיף שעות וכו וכו.יש גבול לציניות ולחזירות .באיזה זכות ורשות הן מציעות את זה?ילדיהן היו בבית וכולם זעקו חמס כאשר המוריםו לא הפסידו יום אחד של עבודה,המציאו את עצמם מחדש בכל נושא הטכנולוגיה,עמדו לרשות תלמידיהם בכל שעה ותמכו ולימדו וסייעו כאשר תוך כדי העבודה מהבית כשילדי המורים לומדים גם כן בבית,האמצעים הטכנולוגיים דלים והבעיות נערמות. יושבות להן שדרניות במגדל השן של הטלוויזיה ומעבירות ביקורת על המורים? חוצפה מאין כמותה .יש גבול למה שמותר להן ואם הן לא מבינות את זה שישלפו את הארנק הכבד שלהן וישלמו בעזרתו למישהו שיסביר להן באופן פרטני את המצב. הן יושבות באולפנים ומטיפות מוסר בהתנשאות ואף אחד אינו מעיר ואינו מגיב.שהן תתרומנה שעות ,תוותרנה על חופשות,ותתנדבנה בבתי הספר ותתרומנה הרצאות על תקשורת אולי ...בכיתות החינוך המיוחד, למשל ,שבהן המורות כורעות מהעומס... די להעמיס על המורים
    סגור
  • 3.
    "דובי לא לא " צודק
    ורדה 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    המורים והגננות היסודי עבדו כמעט כל הזמן אני רוצה לראות אותך מורה בתיכון מלמד בשום ילד בכיתה א שאמא שלו מלמדת באותה עת בשום בכיתה ו ושהאח מכילה ח לא מתעורר וצריך לנער אותו לא מקנאה המורים מגיע לכם חופש
    סגור
  • 2.
    יקומו המתנדבים שתרמו משלהם למשק?
    מתי המראיינת תרמה? 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה לעזאזל תמיד כזה ברור שרק המורים צריכים לתרום?
    סגור
  • 1.
    חיחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    נמעי 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יפה יפה מבפנים ומבחוץ מחרבנת להם בפה ומקיאה עם המוגלה עד שהם נכנעים לתנאים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח WATCH AND LEARN
    סגור