נדל"ן ותשתיות

החלה הקמת מפעל אלבטק בפארק ההייטק באשדוד

זה הפך רשמי: אתמול הונחה אבן הפינה במפעל אלבטק בפארק ההייטק החדש שנבנה בימים אלה באשדוד. מנכ"ל אלתא הכריז כי החברה תישאר בעיר. ראש עיריית אשדוד: "המפעל הראשון שמתחיל להבנות בפארק"
אביחי דלאל | 
הדמיה של מפעל אלבטק (צילום רכטר אדריכלים)
טקס הנחת אבן הפינה של מפעל אלבטק החדש נערך אתמול (ראשון) בפארק ההייטק באשדוד. המפעל יהיה המפעל הראשון שנבנה בפארק וגודלו יהיה כ-8 דונם. הטקס היה במעמד ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, בכירים בעיריית אשדוד, מנכ"ל אלתא וצוות ההנהלה של קבוצת אלבט.
לפני כשנתיים פארק ההייטק באשדוד החל להיבנות כשהציפייה הייתה להוביל אליו את החברות הגדולות ביותר במשק. בעיקר בשל בנייה של נמל נוסף בעיר, פתיחה של כניסה ויציאה נוספת לעיר ומספר מפעלים נוספים הקיימים בעיר ביניהם מפעל אלתא.
אלבטק המתמחה בטכנולוגיות ייצור מגוונות לתעשיות התעופה, ההייטק והתחום הצבאי. נמצאת בבעלות פרטית משותפת של אלתא מערכות והקבלן יחיאל אבו. בחברה מועסקים כ-1,100 עובדים במספר אתרים ברחבי הארץ. עם השלמת הבנייה, תרוכז כל פעילות קבוצת אלבטק בפארק ההיי-טק באשדוד.
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמר בטקס כי: "החזון שלנו קורם עור וגידים. מפעל אלבטק הוא המפעל הראשון שמתחיל להבנות בפארק ההייטק  ,הסנונית הראשונה שמגשימה את חזון תעשיית של ההייטק של אשדוד וזו בשורה גדולה לתושבי אשדוד ובמיוחד לצעירים". 
בנוסף, ראש העיר ד״ר לסרי ציין במהלך הנאום את העובדה שמפעל אלתא לא עוזב את אשדוד וימשיך להתפתח ולהתרחב באשדוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה