תקשורת ומדיה

פרטנר TV בשיתוף פעולה אמזון פריים וידאו, מה יקבלו הלקוחות בחינם?

פרטנר TV הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם אמזון פריים וידאו, במסגרתו תעניק 6 חודשים מתנה לשירות הוידאו ותאפשר חיוב של שירות הסטרימינג בחשבונית אחת. "מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג"
אורן שטרנברג | 
פרטנר TV (צילום יחץ)
ספקית שירותי התוכן פרטנר TV הודיעה היום (שלישי) על שיתוף פעולה מיוחד עם אמזון, במסגרתו תעניק 6 חודשים של שירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו'.  צרכני התוכן של פרטנר TV יוכלו לממש את ההטבה של '6 חודשים של פריים וידאו עלינו', ולהוסיף את מנוי 'פריים וידאו' למנוי פרטנר TV באמצעות הממיר, אתר פרטנר או בעזרת נציג במוקד הטלפוני.
עם הפעלת מנוי 'פריים וידאו', יוכלו  לקוחות פרטנר TV ליהנות ממבחר של סרטים וסדרות, כולל תכני רכש ותכני המקור זוכי הפרסים של אמזון (Amazon Originals). לאחר סיום תקופת ההטבה, החל מהחודש השביעי, התשלום עבור מנוי 'פריים וידאו' ייעשה באמצעות חשבונית פרטנר ועל פי תעריף 'פריים וידאו' (19.90 ש"ח לחודש, נכון למרץ 2021).
השירות 'אמזון פריים וידאו' מציע מגוון עשיר של תוכן מקורי ורכש בינלאומי וכולל סרטים וסדרות טלוויזיה מוכרים. בין התכנים המדוברים ביותר של פריים וידאו נמנות הסדרות 'גברת מייזל המופלאה', 'המסע הגדול' (The Grand Tour),'אבודות בטבע' (The Wilds), 'פליבאג', 'ג׳ק ראיין', ו-'The Boys' ('הבנים') שבין כוכביה גם השחקן הישראלי תומר קאפון, והסרטים שזכו להצלחה עולמית אדירה 'בוראט 2' בכיכובו של סשה ברון כהן, ו-''Coming2America ('מגלה את אמריקה 2') בכיכובו של אדי מרפי.
איציק בנבנישתי מנכ״ל פרטנר מסר: "אנחנו נרגשים מהעמקת שיתוף הפעולה עם אמזון, ובכך שפרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות 6 חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת. ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישים את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן."
לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסר: "אחרי חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של אמזון, אנחנו שמחים להעשיר עוד יותר את חווית הצפייה של לקוחות פרטנר TV. מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג, כאשר יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up, ושירותי סטרימינג בינלאומיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה