תקשורת ומדיה

זה הפרס המטורף שיזכה בו המנצח הבא של אקס פקטור

הזוכה הבא של אקס פקטור ישראל ייצג אותנו באירוויזיון, וכמובן שייבחר על ידי סימון קאוול שמגיע לראשונה לתוכנית. אך מסתבר שיש עוד פרס מטורף שמחכה לו, ויהיה שווה מאוד לזכות 
מערכת ice |  2
סיימון קאוול ויורם מוקדי (צילום יחצ Ray Burmiston)
יוניברסל מיוזיק תעניק פרס יוקרתי למי שיזכה בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" שתשודר ברשת 13, זאת לצד הייצוג באירוויזיון שיזכה לו המנצח. היום (שלישי) דווח על שיתוף פעולה בין רשת 13, חברת ההפקה פרימנטל מדיה וחברת Syco של השופט האגדי סיימון קאוול לבין יוניברסל מיוזיק גרופ. במסגרת שיתוף הפעולה יוענק הפרס לזוכה אקס פקטור ישראל. פרס זה עתיד לסייע לקדם את זוכי האקס פקטור ישראל בזירה הבינלאומית.
הפרס היוקרתי יכלול חוזה הקלטות בינלאומי בשיתוף Syco. כידוע, אמנים שהתגלו בפורמטים של קאוול  - שישפוט השנה בתוכנית בישראל - מכרו מעל ל-600 מיליון אלבומים עד כה, כך שהפרס עתיד להוות מקפצה משמעותית בעניין.
כזכור, העונה החדשה של אקס פקטור נבחרה לשמש כתחרות שתקבע מי יהיה הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022 ובימים אלו צוות הליהוק של התכנית החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה. זוהי הפעם הראשונה שקאוול, שנחשב לאחר האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור  ישפוט במדינה שאינה ארצות הברית או אנגליה. לצידו ישבו נטע ברזילי, מרגלית צנעני ואביב גפן.

סיימון קאוול. את מי הוא יבחר?
ביוני 2020, יוניברסל מיוזיק עשתה היסטוריה כאשר הייתה למותג המוזיקה הראשון שהשיק זרוע ישראלית ייעודית יוניברסל מיוזיק ישראל שממוקדת בהחתמה ופיתוח של כישרונות מקומיים, והיא חלק מרשת מורחבת של יוניברסל מיוזיק גרופ הפועלת ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.
עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 מסר, "לא זכורה לי אטרקטיביות כל כך גדולה של זכייה בתוכנית מוזיקה בישראל. מצד אחד לייצג את ישראל באירוויזיון ומצד שני חוזה הקלטות בינלאומי עם חברת ענק כמו יוניברסל מיוזיק. זה חלום של כל אומן בין אם הוא אנונימי ובין אם הוא מוכר וידוע. הליהוקים ממשיכים גם בימים אלה ואני מזמין את כולם לבוא להיבחן מול השופט מספר אחד בעולם, סיימון קאוול".
יורם מוקדי, מנכ"ל יוניברסל מיוזיק ישראל מסר, "אנו גאים ששיתוף פעולה זה, בין מותגים בינלאומיים מובילים, מתקיים כאן בישראל ואני בטוח שתהיה לזה השפעה על איתור, טיפוח וחשיפת הדור הבא של כוכבים ישראלים המצליחים בזירה הבינלאומית. שיתוף הפעולה עם "אקס פקטור ישראל" הוא הראשון במספר פרויקטים גדולים שתשיק יוניברסל מיוזיק ישראל בחודשים הקרובים, במטרה להגדיל את חשיפת המוסיקה הישראלית סביב לעולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני תוהה מה זה להוציא אלבום בשנת 2021?
    אני 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן בכלל נמכרים אלבומים? מישהו מקשיב למוזיקה שלא באמצעות שירותי הסטרימינג?
    סגור
  • 1.
    חבל על הכסף ערוץ 13 גוסס
    כלום לא יעזור 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תמשיכו לזרוק כסף על כלום והרבה שום דבר
    סגור