תקשורת ומדיה

ריקלין ממשיך במתקפה על בנט ושקד: "האויבים מבינים שהיהוד השתגע"

הפרשן הפוליטי ממשיך במתקפה נגד חברי מפלגת ימינה בטוויטר, אחרי שבמוצאי שבת ריקלין קרא לראשי ימינה נוכלים, החל מאתמול בלילה ועד לבוקר, ריקלין ממשיך לצייץ: "האויבים מתפוצצים מצחוק"
מערכת ice |  3
"נבזות", "נוכלות" ו"שקר" רק חלק קצר מהביטויים בהם העיתונאי הימני שמעון ריקלין השתמש במתקפה שלו נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד. אחרי שאתמול (מוצ"ש) כתב על ראשי ימינה, נפתלי בנט ואיילת שקד, ההתקפה נמשכה גם לקראת הלילה וגם הבוקר (ראשון) בציוצים נוספים בטוויטר. 
ריקלין התחיל במתקפה עם עקיצה ליושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי: "שבוע טוב למרב מיכאלי. מה שוות כל המילים המוזרות שהמצאת אם את שעומדת בראש מפלגה של 7 מנדטים מוותרת בהכל למי שעומד בראש מפלגה של 6 מנדטים. אני קורא לזה פראיירית. דעתך?".
לאחר מכן המשיך במתקפה על ראשי ימינה, בנט, שקד ומתן כהנא: "מרגיש שלא הבהרתי את עמדתי. אז לדעתי בנט ושקד הם זוג נוכלים שבנו את המהלך הזה מזמן. כהנא נכנע למתן בשוחד בדמות שר. אורבך לא מסוגל לחשוב בלי שבנט אומר לו מה לחשוב. כמו כן בנט לא מקים ממשלה. השמאל הוא זה שמקים ממשלה עם שודדי הקולות שהתיימרו לאתגר את הליכוד מימין. ואנחנו לא נסלח להם".
 
בהמשך הוסיף ביקורת על הממשלה שצפויה להיבנות ועל אישור התקציב וכתב: "מה עוד מדהים בהליכה של הנוכלים בנט ושקד עם השועלים ליברמן לפיד גנץ וכו? שהם כולם ביקרו את נתניהו בעניין תקציב המדינה. והנה הם פתאום רוצים לבטל את החוק שקובע שהעדר תקציב מפיל ממשלה. כלומר הם מתכוננים למצב שהם לא יגיעו להסכמות על התקציב אבל ימשיכו לשלוט. וזה עלוב רבותי וגבירותי".
ריקלין לא עצר והמשיך בעוד שני ציוצים תוקפניים: "יבוא יום והיסטוריונים לא יאמינו. שממש ברגעים שנוני מקים פה את ממשלת מוזס באמצעות המשרתים שלו ויחסי הקח תן שלהם. מתנהל נגד נתניהו משפט על סיקור חיובי בוואלה. אשכרה אי אפשר להמציא כזו נבזות".
"למה המעשה של בנט ושקד הוא גם תועבה אישית מעבר לתועבה הפוליטית? כי בשנים האחרונות היה פה מחנה ששלח גלי שנאה תיעוב ואלימות כלפי כל מי שקשור לנתניהו. ובהליכתם עם המחנה הזה. אומרים צמד הנוכלים בנט ושקד: הם צדקו. נתניהו הוא זה שפילג. הם רק רוצים לאחד. וזה שקר. וזו נבזות שאין לתאר"
הציוץ שעורר הכי הרבה תגובות ברשת היה: "האויבים שלנו מריחים חולשה. והם מבינים שהיהוד השתגע וזורק את המנהיג שהרתיע אותם כל כך הרבה שנים. אז התפרעויות בירושלים ומתחמם בדרום וזו רק ההתחלה. הם שומעים בנט או איילת שקר או לפיד והם מתפוצצים מצחוק. בקרוב המציאות תיהיה פה פחות מצחיקה".
 
איש התקשורת רועי עידן גיחך על כך, גם ראש דסק החוץ של חדשות 13, נדב איל בציוץ דומה לזה של עידן כתב בטוויטר שלו: "תסלחו לי, זה באמת לא הסגנון שלי אבל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פחחחחחחחחחחח"
דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו הוסיף: "זה הזוי וחסר אחריות שדו״ח מיוחד ומסווג מאוד של חטיבת המחקר באמ״ן מגיע לידיו או לידיעתו של ריקלין. זו הדלפה חמורה שמחייבת חקירה. אבל ספק אם כזו תפתח.. אתם בטח יודעים למה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבי בניהו
    פנחס 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש שמאל מובהק, מגיבורי פרשת אשכנזי-הרפז, לא חכם במיוחד אך שייך ברנז'אי כיאות. זכור לי במיוחד אירוע מתקופתו של שהב"ט איציק מרדכי שהנ"ל היה דוברו. קבלן שיפוצים שנחטף נתגלה חבוי בבור לידי טול כרם. עם בואו של שהב"ט למקום (לשם מה?), הוא הוחזר לבור, כולו חיוכים, לצילום משותף עם מושיעיו, שהב"ט ודוברו. זה האיש וזאת רמת ורמת אלה שקידמוהו לגידלוהו.
    סגור
  • 2.
    איך 11 מנדטים של השמאל
    ריקלין 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרכיבים ממשלה ? השמאל מחזיק פחות מ10% מהמושבים בכנסת אבל לטענתך זו ממשלת שמאל? לא כל מי שנגד ביבי זה שמאל נוצר מצב שחוץ ממפלגות הדת ( שכסף מניע שם נאמנות ) אף אחד לא עם ביבי למה את זה לא כתבת ? אפילו הציונות הדתית לא ישרה קן עם הליכוד וביבי חלאס להיות שופר של השלטון אתה עיתנואי לא ?
    סגור
  • 1.
    כשהעשן ידעך יתברר שמי שאיבד עולמו זה שיקלי. (ל"ת)
    מציאות 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור