תקשורת ומדיה

חיים אתגר: שיקלי עושה סיבוב מהסרטים על בנט

סערת אי הסכמתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה להצביע בעד ממשלת אחדות מסרבת להישכח.  גם חיים אתגר הצטרף למגיבים על המהלך כשבחר לבקר את שיקלי
מערכת ice | 
צילום יחצ 12 יונתן סינדל פלש90
עושה רושם שהמהלך של עמיחי שיקלי ממפלגת ימינה בו הוא בחר שלא לתמוך בראש מפלתו, נפתלי בנט שפועל כיום להקמת ממשלת האחדות עם יאיר לפיד, עוד ימשיך לגרור תגובות והדים רבים עד לרגע השבעת הממשלה אם תהיה כזאת.
אתמול (שבת) גם חיים אתגר הצטרף למבקרי המהלך של שיקלי כשטען בציוץ: "איזה סיבוב עושה שיקלי על בנט, מהסרטים."
הציוץ של אתגר עורר תגובות רבות אך רובן התייחסו למשפט שהוא ייחס לשיקלי מהכיוון ההפוך, זה של נפתלי בנט ואיילת שקד כשהציטוט הנפוץ ביותר בין התגובות היה "איזה סיבוב עושים בנט ושקד על מצביעי הימין".
הסערה סביב חבר הכנסת שיקלי כאמור, לא נרגעת ואתמול בעקבות ריאיון שלו אצל איילה חסון ברשת 13, יצא להגנתו הפובליציסט שמעון ריקלין כשצייץ: "איך הגענו למצב ששני הנוכלים בנט ושקד מנסים להדיח איש ערכי כמוהו מהמערכת הפוליטית".
מאז החלטת יו"ר ימינה נפתלי בנט לכונן ממשלת אחדות עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הרשת גועשת. כוונתו של שיקלי לא לתמוך במהלך לצד ההחלטה הזו של יו"ר מפלגתו ממשיכה לגרור תגובות רבות. רק היום כינה אבישי בן חיים את המהלך של בנט כגניבה וטען שבנט עושה שחיתות פוליטית חמורה.   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה