תקשורת ומדיה

צפו: כתב חדשות 13 חוטף גז מדמיע בפנים בלוד

בעקבות זריקת אבנים על ידי צעירים ערבים, כוח משטרה השתמש בגז מדמיע ורימוני הלם לאחר הלוויתו של הערבי שנורה בלוד. כתב חדשות 13 מאור צור והצלם חטפו גם הם והשידור הופסק
מערכת ice |  1
מאור צור (צילום מסך)
הכתב לענייני משטרה בחדשות 13, מאור צור, סיקר היום (שלישי) את הלוויתו של הצעיר מוסא חסונה שנורה אתמול בלוד, ולאחר התפרעויות של ערבים בזמן ההפגנה, חטף גז מדמיע של השוטרים בפנים והצילום הופסק.
מסע הלוויה של הצעיר לווה בזריקות אבנים וליווי שוטרים שאבטחו את המקום, והכתב חטף גז מדמיע שגרם לו להפסיק לשדר: "קשה לי לנשום", אמר צור. לשאלת אמנון לוי  אם יכול לשדר,  בתחילה הכתב עוד ניסה להוסיף פרטים על האירוע ובכך השוטרים יצאו בגז מדמיע ורימוני הלם נגד הפורעים, אך לבסוף המצב הכריע אותו: "נורא קשה לנו לדבר", והשידור הועבר לאור הלר. לכתב ולצלם שלום.
כזכור, בעקבות הירי נשמעו ביקורות חריפות מימין ומשמאל. מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, שיתף את הסרטון בו נראה רגע הירי וכתב: "אזרחים שלוקחים נשק, יורדים לרחוב ויורים אש חיה הוא לא מתכון לרגיעה ולא סמל לגאווה".  יותם זמרי הגיב לו "כשהלינץ' יתקרב אליך אל תירה" והתפתח דיון ביניהם. כשזה ערבים זה תמיד לינץ', כשזה מתנחלים הם ״נערי גבעות״ חמודים שעושים ״תג מחיר״ מתוק כזה. גם בהם צריך לירות?" השיב לו אופנהיימר. זמרי מצידו השווה את המתפרעים לנאצים: "אמרתי לך יריב, כשירוצו לעברך חבורת נאצים בלוד תהיה הומני ואל תירה".
גם צלם חדשות 20 נפצע, ואיש התקשורת שמעון ריקלין התייחס לכך: "הצלם של התוכנית שלנו משה נפצע. לכן לא נוכל לשדר את התוכנית. יריות מלא גז מדמיע. העיניים צורבות. לוד במלחמה".
צפו ברגע הפסקת השידור כתוצאה מהגז מדמיע:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכתב דיווח בוודאי מתוך המחבלים המתפרעים וקיווה לאיזה שה (ל"ת)
    אמיר 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור