תקשורת ומדיה

זאת העוגה המוגזמת שתמיר סטיינמן קיבל מתושבת הדרום

תושבי הדרום מחבקים את כתבי החדשות: לאחרונה סיפרו על הכיבוד הרב שמוצע להם וההזמנות להתארח בבתי התושבים. אתמול פרסם תמיר סטיינמן תמונה של עוגה מעוצבת ענקית שקיבל מקונדיטורית באיזור
שירה יום טוב | 
תמיר סטיינמן (צילום מסך: קשת 12)
ברקע ההסלמה והמתיחות בדרום ובמיוחד בשדרות ועוטף עזה, כתבי הדרום בערוצים השונים נמצאים בשטח כל העת ומשדרים על הנעשה. תושבי הדרום משיבים להם חיבוק חם והם מעידים על כיבוד ואוכל שמוגש להם מהתושבים לאורך ימי השידור תחת הירי והאזעקות.
אלמוג בוקר כתב חדשות 13 פירסם בפייסבוק שלו פוסט הוקרה על כך, ואתמול בבוקר סיפרו כתבי חדשות 12 תמיר סטיינמן וגלעד שלמור בחדשות הבוקר על החיבוק החם שהם מקבלים ואמרו כי עמדת השידור עמוסה באוכל שאנשים עוברים ומניחים, שולחים להם כתובות והזמנות לבוא להתרעננות וארוחה בבתיהם.

אבל המחווה הזאת היא אפילו יותר מכל מה שראינו עד עכשיו - תמיר סטיינמן העלה אתמול (רביעי) תמונה שלו עם עוגה ענקית מעוצבת עליה מתנוססת תמונתו לצד איקונים של מיקרופון חברת החדשות. מי שהכינה את העוגה והביאה אותה אליו לנירעם, שם שוהה בימים אלה היא כליל - קונדיטורית מהאיזור. סטיינמן כתב, "לזה לא ציפיתי. מתרגש כל פעם מחדש. אמשיך במשימתי להביא את המציאות בדרום לקדמת הבמה. תודה רבה לכליל האופה המקסימה ולכל תושבי הדרום אוהב אתכם".
התופעה הזאת החלה לצבור תאוצה בשנים האחרונות. כזכור, לפני שנתיים באחד מסבבי ההסלמה בעוטף, בזמן ששידר סטיינמן מרחובות שדרות ל"חמש עם רפי רשף" יצאה אליו ברוריה משדרות עם אוכל והזמינה את הצוות כולו לאכול אצלה, הכל תועד בשידור חי והפך לאחד מהרגעים הזכורים של סטיינמן על המסך. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה