תקשורת ומדיה

ד"ר אסתר לוצאטו בפודקאסט חדש לרדיוס 100FM

רדיוס 100FM מצרף לשורותיו את ד"ר אסתר לוצאטו ומשיק פודקאסט חדש – "לחיות את החזון". ד"ר לוצאטו: "נעסוק באחריות החברתית שלהם ואיך הם הופכים את החברה לטובה יותר, שזו זכותנו אך גם חובתנו"
מערכת ice |  2
אסתר לוצאטו (צילום רדיוס 100FM)
רדיוס 100FM הודיעה היום (ראשון) על הפודקאסט החדש שלה בהובלת ד"ר אסתר לוצאטו, מנכ"לית קבוצת לוצאטו ועורכת פטנטים. הפודקאסט יעסוק באנשים ובנשים שעומדים מאחורי יוזמות טכנולוגיות שהשפיעו על החברה או על סקטורים מסוימים, ושינו את חייהם ויתמקד ב"אני מאמין" של היזמים שהצליחו להגיע לחזון שלהם, באמצעות פיתוחים טכנולוגים, או בהגשמת מטרות חברתיות בעזרת טכנולוגיה.  
כאמור, מגישת הפודקאסט, ד"ר לוצאטו הינה מנכ"לית של קבוצת לוצאטו, מקבוצות הקניין הרוחני המובילות בישראל, ד"ר לכימיה ועורכת פטנטים במקצועה. לוצאטו מקדישה כמחצית מזמנה לפעילות ציבורית וחברתית בהתנדבות במספר וועדים, גופים ציבוריים ועמותות.
ד"ר אסתר לוצאטו מסרה כי: "כעורכת פטנטים אני זוכה לפגוש מגוון אנשים טכנולוגיים שחווים הצלחות מדהימות. בפודקאסט עניין אותי לדבר לא רק על ההצלחה הטכנולוגית והדרך לשם, אלא על אנשים עצמם והאישיות שהביאה להצלחה הזו. עוד נדבך לא פחות חשוב שאנחנו עוסקים בו, היא האחריות החברתית של אותם אנשים מובילים ואיך כל אחד מהם הופך את החברה לטובה יותר, שזו זכותנו אך גם חובתנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרשעת (ל"ת)
    גיסתי 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שפחה של מושחתיהו
    ice.co.il 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור