תקשורת ומדיה

פדיחה? המשחק עוד לא הסתיים, N12 כבר העניק אליפות למכבי חיפה

כתבה המסכמת את המשחק בין הפועל קריית שמונה למכבי חיפה חצי שעה לפני תוצאת הסיום הועלתה סמוך לסוף המשחק בN12 ונמחקה לאחר כשתי דקות. הסיבה: תקלה טכנית
מערכת ice |  1
N12 ומכבי חיפה (צילום צילום כיתוב N12 ופלאש 90)
כדורגל משחקים תשעים דקות פלוס תוספת זמן ומכבי חיפה שרצתה להבטיח אליפות ראשונה אחרי עשור חוותה זאת על בשרה אתמול בערב (רביעי) כאשר בדקה ה-92 הפועל קריית שמונה השוותה את התוצאה מולה ומנעה ממנה לחגוג.
בחדשות 12 מסתבר לא חיכו עד לסיום המשחק ופרסמו כתבה המסכמת את המשחק ואת האליפות של מכבי חיפה כ-2 דקות לפני סיומו במשחק שכאמור חיפה הייתה זקוקה בו לניצחון.

צילום מסך N12
בתמונה שהתפרסמה ברשת טרם הורדת הכתבה מאתר N12, נראה שהכתב בן גולדפריינד הכין כתבה מבעוד מועד וכי היא נערכה  בשעה 21:15, סמוך לשער היתרון של חיפה. הכתבה לא שונתה ועלתה כך עוד לפני סיום ההתמודדות בין הקבוצות, מה שגרם ללעג כלפי קבוצת מכבי חיפה וחדשות 12 במקביל ברחבי הרשת. הכתבה הורדה מהרשת ועודכנה רק לאחר חצי שעה מתום המשחק.
יש לציין כי מדובר בתקלה טכנית שקורית לעתים באתרי אינטרנט, כאשר הוכנו מראש כמה חלופות של כותרות, ואחת מהן הועלתה לאוויר בעקבות התקלה. מ-N12 נמסר כי לאחר שגילו את התקלה הכותרת הוחלפה תוך זמן קצר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחשבו כמה כתבות הם לא שינו אחרי טעויות שלהם (ל"ת)
    טלי 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור