תקשורת ומדיה

צפו: ראש הדסק הכלכלי של כאן תוקף את בנט: "איפה הייתם מיום שישי?"

ראש הדסק הכלכלי של כאן 11 תוקף את ראש הממשלה בנט על אורך הזמן שלקח לו להגיב על המחדל בנתב"ג שבעקבותיו נכנסו מאות נשאים וחולי קורונה לישראל ללא בדיקה "לנצח מגפה כראש ממשלה זה סיפור אחר מספר וחברים דמיוניים"
מערכת ice |  2
שאול אמסטרדמסקי (צילום יחצ כאן 11)
מחדל נתב"ג מהימים האחרונים בו הגיעו ונכנסו מאות ישראלים, חלקם אינם מחוסנים, לארץ ללא בדיקות קורונה, הפך למושא לביקורת נגד הממשלה החדשה. זאת לאור העובדה שחבריה הרבו לבקר מהאופוזיציה את החלטות הממשלה הקודמת בכל הקשור לנעילת נתב"ג וההתמודדות עם כניסה של חולים בקורונה לארץ. 
כעת, לאחר שהתגלו מעל 100 חולים חדשים ביממה האחרונה לראשונה זה חודשיים ומאות ישראלים נכנסו לבידוד, ראש הדסק הכלכלי של כאן 11 שאול אמסטרדמסקי, תוקף בסרטון שיצא ב'כאן חדשות' את ראש הממשלה החדש, נפתלי בנט, על כך שהוא לא ממלא אחר הדברים שהוא עצמו כתב בספר שהוא פרסם "איך לנצח מגיפה", בתקופת השיא של התפשטות המגפה בישראל. 
אמסטרדמסקי אומר בסרטון שנעשה במסגרת התכנית הכלכלית של התאגיד 'משחקי הכיס': "ראש הממשלה נפתלי בנט ניצח את המגפה בספר שהוא כתב בזמן שהוא לא היה ראש ממשלה, והנה עכשיו הוא ראש ממשלה והמגפה שוב מרימה את הראש ועכשיו הוא אשכרה צריך לנצח את המגפה"
לאחר מכן ראש הדסק הכלכלי של תאגיד השידור השווה את הדברים שבנט עצמו כתב לפעולות שלו עד כה בנושא: "לאורך כל הספר הוא כותב משפטים כמו: 'כל רגע שעובר הוא רגע מבוזבז', 'על הממשלה להגיב במהירות', בלה בלה בלה...אני מסכים איתך ראש הממשלה נפתלי בנט, הממשלה צריכה לפעול מאוד מהר מרגע שהנגיף הרים את הראש. איפה הייתה הממשלה שלך מיום שישי? חמישה ימים לפחות מהמחדל בנתב"ג ועד למסיבת העיתונאים שלו ושר הבריאות ושרת התחבורה....למה? זה נקרא להגיב מהירות?"
אמסטרדמסקי המשיך "ואגב מסיבות עיתונאים, עם כל הכבוד, אתה בעצמך כתבת בספר שמסיבות עיתונאים של ראש הממשלה ושר הבריאות הן לא תחליף למעשים ולגוף הסברתי שיסביר לציבור מה הולך לקרות". ראש הדסק הכלכלי של כאן 11 סיים בביקורת חריפה: "לא כל הפוליטיקאים כתבו ספר עם הכותרת 'איך לנצח מגפה', ראש הממשלה בנט כן כתב. ואם הוא כבר עשה את זה אז עכשיו חובת ההוכחה היא עליו. כי לנצח מגפה בספר עם החברים הדמיוניים שלך זה דבר אחד. לנצח מגפה כראש ממשלה זה כבר סיפור אחר לגמרי. אבל אם כבר כתבת את הספר הזה אל תצפה מהציבור שייתן לך  בכלל לא 100 ימי חסד, לא 10 ימי חסד, גם לא 10 דקות. כבר ניצחת מגפה, לך תביא תוצאות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האפס הגוץ בניטו מחוסל (ל"ת)
    Xxx 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה חמודי! איזה מיחים יפות הוא למד להגיד! מותק! (ל"ת)
    עצבנית 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור