השוק

חופשת הקיץ בסכנה: בנט בנתב"ג "מי שלא צריך שלא יצא לחו"ל"

ראש הממשלה נפתלי בנט בהצהרה לתקשורת כי הורה על הקמה מחודשת של קבינט הקורונה בעקבות ההתפרצות החדשה; כל מי שיכנס לישראל יחויב להיבדק ולהסתובב עם מסכה
ניצן כהן |  3
נפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
ראש הממשלה, נפתלי בנט, אומר היום (שלישי) בהצהרה שקיים בנתב"ג כי ההמלצה כרגע היא שמי שלא חייב לצאת מישראל - שלא יעשה זאת. הממשלה החליטה כי כל מי שיכנס לישראל יהיה חייב להיבדק ולעטות מסכה. הורחבו מספר עמדות הבידוק בנתב"ג.
עוד אמר ראש הממשלה כי תוגבר האכיפה כלפי מי שלא ישמור על חובת הבידוד וכן לחסן את הילדים מגיל 12. מי שלא יתחסן עכשיו ביולי כבר לא יהיו חיסונים, אמר בנט והוסיף כי נשקלת החזרת חובת עטיית מסכות במרחב הציבורי.
ההצרה וההתייעצויות הנרחבות שקיים ראש הממשלה באה בעקבות מספר ימים של התפרצות מחודשת של וירוס הקורונה או נכון יותר, וריאנט שלו. ההתפרצות נבעה ממספר גורמים אך נכנסה לישראל בעיקר בגלל שאנשים נכנסו לישראל מבלי לשמור על ההנחיות שכללו בדיקת PCR וכן שמירה על בידוד עד לקבלת התוצאות.
חזרה של משבר הקורונה לשולחן הדיונים היא למעשה נקודת מבחן משמעותית לממשלת האחדות שמתנסה לראשונה ותוך מספר ימים בלבד לאחר שהוקמה, במשבר בסדר גודל של משבר הקורונה ולכן להתנהלות של בנט וממשלת האחדות כולה במשבר שפורץ כרגע. נזכיר כי בשיאו של משבר הקורונה הואשמה הממשלה הקודמת בכך שלא אכפה את מגבלות הקורונה על סקטורים מסוימים כמו גם על נתב"ג משיקולים פוליטיים.
הצהרתו של בנט נקטעה בערותי התקשורת, כאשר חדשות 12 קטעו את השידור ראשונים באמצע דבריו, ולאחר מכן גם רשת 13 וערוץ 20 לא שידרו את ההצרה במלואה.
תגיות בנט | נתב"ג | קורונה
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפס מאופס איך אכלנו אותה. נוכל (ל"ת)
    כמי 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המהנדס הראשי של ממשלת הזדון משחק אותה מנהיג.
    תושב 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    .
    סגור
  • 1.
    בנטוש
    נתי 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה הימים שהיה לנו ראש ממשלה ענק הנוכל הזה רס לנו את המדינה חייבים להחליף אותו ומהר זה גדול עליו לך נפתול לך
    סגור