תקשורת ומדיה

אלעד שמחיוף לשדר ערוץ הספורט: "לא רוצה להסתבך עם אשתך"

אסף אקרמן שאל את כתב חדשות 12 למה הפודקאסט היומי של חברת החדשות, בו לוקח חלק שמחיוף, עולה רק ארבעה ימים בשבוע וטען "אישתי לא מחמיצה פרק, אבל בחייאת...זה אחד ביום, ומה עם יום חמישי?"
מערכת ice |  1
אלעד שמחיוף (צילום פייסבוק אלעד שמחיוף)
עולם הפודקאסטים בישראל מתפתח בישראל וכיום לא מעט כלי תקשורת מתהדרים באינספור תכניות ופרקים. אחד  הפוסקסטים המרכזיים בארץ הוא "אחד ביום" של N12. מדובר בפודקאסט שבו פרק חדש עולה בכל יום בשבוע ומדבר בהרחבה על אחד מהנושאים שעל סדר היום. אולם, למרות שהפודקאסט הוא יומי, חברת החדשות מעלה פרקים רק בין הימים ראשון לרביעי. שדר ערוץ הספורט, אסף אקרמן, מתברר כמאזין קבוע והביע על העניין מחאה בצורה יצירתית.
אקרמן כתב לאלעד שמחיוף, כתב חדשות 12 באירופה, שלוקח חלק בהפקה והקלטת הפרקים: "תשמע אלעד שמחיוף, אתה תותח על והפוד "אחד ביום" הוא נפלא...אישתי לא מחמיצה פרק, אבל בחייאת...זה אחד ביום, ומה עם יום חמישי? יש רק ארבעה פרקים בשבוע. סופ"ש מבין, תנוח. אבל מה אין יותר פקקים בחמישי? העם דורש (אישתי דורשת) גם בחמישי פרק...או לפחות איזה לקט...." ותייג גם את חדשות 12.
 
שמחיוף הגיב לאקרמן: "וואי, לא רוצה להסתבך עם אישתך. וברצינות, אנחנו צוות קטן שמשקיע את הנשמה בכל פרק של #אחדביום . בשלב הזה הרגשנו שלא נצליח לעמוד בסטנדרטים שהיינו רוצים במתכונת של חמישה פרקים בשבוע ולכן התחלנו עם ארבעה. מסור לאישה שאנחנו מקווים שבעתיד נוכל ללוות אותה גם בפקקי חמישי". השדר המוערך של ערוץ הספורט הגיב לו בחזרה: "תודה רבה על התשובה המפורטת!!! המסר יועבר. תמשיכו בדרככם....זה מעביר לנו נפלא את הדרך שלנו".
מאז עלה "אחד ביום" לאוויר הוא נחשב לאחד מהפודקאסטים הטובים ומואזנים ביותר בישראל כאמור. מלבד זאת לרוב הוא מדורג במקום הראשון בדירוג ההאזנות של ספוטיפיי ישראל.  אולי בזכות הפנייה של אקרמן, חברת החדשות תעלה עוד פרק גם ביום חמישי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פעם הייתם אתר מכובד. ואז אייטמים כאלה. מביך (ל"ת)
    מישהו 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור